Aspoň tak do 35ťky určite nie.
A aj potom jedine keby je s kým, a viem na 100% že ich dokážeme spolu zabezpečiť a zaobstarať im normálny život. Nie že by museli žiť v nejakých blbých podmienkach alebo by chýbali peniaze.
Hej uz som pisal jednej vysokoskolsky vzdelanej sportovkyni ci by nebola ochotna poskytnut vajicko a zaroven som poprosil kolegynu, ci by nevynosila plod s mojou a sportovkyninou genetickou informaciou
Zatiaľ netuším s kým, a neverím, že sa to tak skoro zmení. Zatiaľ som si stále nenašiel vlastné miesto na svete, kde chcem žiť, či chcem robiť naozaj to čo študujem. A neviem sa poriadne postarať ani o seba, nieto o vlastnú domácnosť a rodinu, deti... A hlavne, chcem aby mali dobré vyhliadky a podmienky, a obávam sa, že to sa mi len tak zaistiť nepodarí...
kedysi som si myslel ze som nezodpovedny a ze by asi teda zo mna dobry otec nebol... ale cim som starsi, tym viac si uvedomujem ze rodinu by som chcel... akurat, neviem ci je zrovna zodpovedne doviest dalsieho trpitela do tohto skurveneho sveta...
keď vidím, ako sú ľudia, ktorí majú deti zničený a nevládni... tak ani náhodou. ísť do roboty, a z roboty unavený sa ešte starať o deti? už len pomyslenie na to je desivé. je mi ľúto všetkých rodičov, veď vidím to aj na tých mojich, chudáci ako sa veľmi natrápili a čo všetko museli kvôli mne obetovať nemám nič proti deťom, ale mám rád svoj voľný čas..... ale aj keby som chcel, tak žiadna žena by nechcela, aj tak, takže to je úplne jedno
Nebude s kym ich mat a ani k nim nemam nejaky vztah vybudovany no a aj tak to je strasna zodpovednost ... proste keby som bol uplne iny v uplne inej situacii tak asi ano ale takto urcite nie no ale sak nemusim sa obavat aj tak
Ak by som mala manžela určite áno. Myslím, že táto planéta potrebuje ľudí rozumných (ktoré by som vychovala). A nebojím sa povedať že ak by som bola chudobnejšia dieťatko za to nemôže a poskytla by som mu to čo dokážem. Z koľkych chudákov su predsa dnes najmúdrejší ľudia?