Architektka alebo interierová dizajnérka. To druhé som brala dosť vážne, takže som si pravidelne presúvala nábytok, dekorovala a rovnako akčná som bola aj keď som prišla na návštevu ku kamarátkam. Až teraz mi dochádza, prečo ma mamky kamošiek nemali vždy v obľube
V podstate od vždy až do skoro konca strednej som chcela byť inžinierka až kým ma jedna inžinierka nenasrala... (i keď medzi tým som si i tak zmyslela, že budem podnikať a popri tom robiť easy školu kvôli titulíku pred menom)
@wewo ako decko som to rozhodnuté v podstate nemala, skôr to mali byť pozemné stavby/etc ale nebola som si istá, kedže v rodine fičí iné inžinierstvo nie stavebné takže s tým naši moc nesúhlasili
archeológ, spisovateľ, molekulárny biológ a Jedi... Jedi chcem byť stále a vlastne toho spisovateľa sa držím doteraz, zčasti aj archeológie, len som môj záujem špecifikoval na grécku, slovanskú a sumerskú mytológiu
Kaderníčka, letuška, kriminalistka, učiteľka telesnej ( toto ma preslo hned po tom, co sme sa zacali ucit na telesnej narocnejsie veci a stala som sa drevom
@24 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
no a ja som chcela byt letuskou, velmivelmi som bola normalne posadnuta, kazdemu som vravela, ze chcem byt, vkuse som si hladala informacie o letuskach, pozerala fotky letusiek na nete...
ale taktiez dalsia alternativa bola ucitelka geografie a anglickeho jazyka, realitna maklerka, sekretarka, uctovnicka
veterinarka v prvom rade, archeologicka, chcela som vykopavat kosti dinosaurov, modna navrharka, spisovatelka, a potom tie klasicke herecka, spevacka, modelka DDD funny kid som bola no
a aj chemicka som dlho chcela byt (a nie to ma este drodzky nezaujimali, iba sa mi pacila ta tajomna atmosfera okolo toho, miesat elixiry, vyznat sa co sa da ako vyrobit, ovladat postupy tajne.. dodnes sa mi to paci )
a este jedno obdobie som si planovala starozitnictvo otvorit, take atmosfericke, a predavat tam v historickych handrach
zhruba v tomto poradí chronologicky: