normálne... krv z mojej pravej polovičky preteká do mojej ľavej polovičky a naopak a myslím, že zásluhu na tom má tá ľavá polovička, lebo tam mám srdce, ktoré tú krv pumpuje
hrozne sa mi páči jeden chalan a keď sme osamote, zrazu neviem, čo mám robiť tak stále len rozprávam nezmysli ...a potrebujem poradiť, čo by napr. očakával a čím by som ho zaujala natoľko, že by sa z nás stal pár...
@amy466 - a? Ja mám rád keď dievča veľa rozpráva - aj keď sú to nezmysli ja ju rá vypočujem Ale no - ak ho chceš zaujať tak zredukuj rozprávanie o líčení a o manikúre a o šatách na minimum a radšej rozprávaj o bežnom živote nie len o ženských veciach
študujeme software počitača, upravujeme fotky, chňapeme sa, tancujeme, vyspevujeme, vyhrávame, kreslime karikatury profesorov a inych debilov, niekedy je fajn mat partnerku z rovnakymi zaujmami niekedy,...
@pawlo ty de si sa skryval cely kysak? xD ze moje trapne reci museli pcuvat ti chudacikovia, ktorych to nebavilo? xD
@amy466 ten pocit poznam... sama nevem co s tym xP...ves skus sa uvonit... byt sama sebou.. a ak vam to nahodou nebude klapat.. a nebudete mat stale o com kecat.. tak to neni chyba len v tebe.. aj na poriadnu konverzaciu treba dvoch.. a nie len ze ty budes rozpravat xP
Ale nie, ked si uz s nim tak si musite rozumiet, nie? No tťak sa rozpravajte o niecom, co zaujima oboch. Co ja viem, hoc aj o prazdninach, pocasi, skole, k*tinach... Len nech vas to bavi. Inak to zmysel nema
ja som tiež taká, že rozprávam samé nezmysly ale nieže samé, ono to záleží, ja delím chalanov, ktorým sa páčim na dve kategórie - na tých, ktorí ma obdivujú - a tí ma takisto len počúvajú a potom na tých, ktorí našli vo mne vyrovnanú partnerku - a s tými mávam normálny rozhovor. ale beriem to tak, že chlap si má zbaliť mňa