A este som sa samostatne ucil rustinu a latincinu, ale nemal som lektora, takze ovladam z latiny len par viet a z rustiny toho tiez vela neviem. Ale viem azbuku
no,takze anglinu-ucila som sa ju teraz na gympli za 4 roky a idem ju dalej studovat na vyske, nemcinu sa ucim uz od zakladnej a akurat rozmyslam co s nou lebo bude skoda ak ju necham tak a vykaslem sa na to,aky je najlahsi-to neviem,ani anglina zasa nie je az taka lahka ale ako sa to vezme, najtazsi-no hadam japoncina
A velmi rada by som vedela po spanielsky, to je krasny jazyk.
ja študujem angličtinu asi 10 rokov a španielčinu teraz budem 4.rok veľmi aktívne bo chodím na bilinguálny gympel...
každý ti povie iný názor na to aký jzyk je najľahší podľa mňa je to anglina mala som z nej lepšie známky ako zo sloviny
a chcela by som sa učiť po francúzsky ale na našej škole sa nevyučuje a japončina a čínština sú ohromne zaujímavé jazyky podľa mňa...ale kým sa naučíš tie znaky... fuška
...ucim sa neminu asi od prveho rocnika...ale nemozem povedat ze daco z nej aj viem ....je to na hovno...lebo nikdy sa nedokazem prinutit ucit sa slovicka atd. a potom na pisomkach zase iba tie tahaky ma zachrania....v zivote to budem mat tazke ak sa nespametam aspon tento rok ....a anglinu? mam nepovinnu....na ktorej nic nerobime, jednoducho sa bavime, kecame a tak.....taze z tej tie nic neviem.....ale slovencina mi ide celkom fajn....a viem par viet po turecky ...ale neviem o napisat...len rozpravat som sa ucila... ...a po madarsky viem ze uj je novy, novinka ...take daco...taze tak....a este po cesky ale uz som toho vela pozabudala, aj gramatiku a tak..aj niektore slovicka ....musim sa zacat ucit aspon tu neminu poriadne....drzte mi palce
Anglicky - ako sa to vezme... teda učil som sa ju ako prvý cudzí jazyk a napr. anglicke weby, knihy si precitam ale konverzacia nie je moc dobra stranka...
Slovensky - to je ligocké
Česky - tak to asi každý... Nakoľko aj poznám dosť Čechov...