Ahojte, ak dlhodobo pracujem v obchode, a som študent, čiže neplatím dane ak nezarobím nad 165€ a výplata mi chodí každý mesiac na účet. No ale idem aj na komparz kde mi dajú 30€ na ruku. Dajme tomu že tých komparzov bude viac. Budú sa mi zdaňovať? Koľko
@abrakadabra1 pisala si ze na ruku, cize ked to bude osetrene zmluvou, mala by si to odviest na daniach, ak oni za teba odvedu dane, budes musiet aj ty.
@erjedna dostanem to v ten deň, hneď po skončení, taktiež ale podpisujem umeleckú zmluvu. Ale z tých peňazí dane odvedené niesu. Oni za mňa dane neodvedú.
Ak to nepriznám a na konci roka sa ma ten zamestnávatel v obchode spýta, či mi má spraviť daňové priznanie, a ja poviem áno, príde na to, že som bola na komparze a budem musieť odviesť dane?
@abrakadabra1 ak z komparzu za teba neodvedu ziadnu dan ani odvody do poistovni a ty si to nechas pre seba (nepriznas zarobok), tak nema nik ako zistit ze si daco zarobila, preto u svojho zamestnavatela si spravis danove priznanie iba z oficialnej vyplaty, z komparzu mas cisty cash
občan-zhotoviteľ si odmenu zdaní sám – ako tzv. ostatný príjem (§ 8 zákona o dani z príjmov). V prípade, že ide o jednorazový alebo príležitostnú činnosť, 500 EUR z tohto príjmu je od dane z príjmov oslobodených
@abrakadabra1 neviem ake su zrovna v 2015 limity, ale nerob si tazku hlavu, ak za teba z komparzu nic neodvadzaju, nic nepriznavaj a to co mas oficialnu brigadu ak treba danove priznanie, tak ti ho zamestnavatel na vyziadanie spravi, ty nemas ziadne starosti
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
9 komentov
Ak to nepriznám a na konci roka sa ma ten zamestnávatel v obchode spýta, či mi má spraviť daňové priznanie, a ja poviem áno, príde na to, že som bola na komparze a budem musieť odviesť dane?