Mám takýto problém - vždy po vložení CD/DVD média do mechaniky mi ho nevie systém prečítať. Ukáže koľko miesta je zaplnené/voľné, ale keď kliknem pravým a "Otvoriť", systém sa ma opýta či chcem na disk niečo napáliť, resp. ho vyprázdniť, nevie ho prečítať
skusil by som si pozriet v control paneli "add hardware", ci system nenajde mechaniku a nevyziada si ovladac, vacsinou sa da najst online, popripade by som si pozrel properties mechaniky, ked si mal predtym tu samu mechaniku mal si to same oznacenie (napriklad E,D,F,) ?
control panel ->system ->klikni na zalozku hardware ->
klikni na -> Device manager -> klikni na DVD/CDrom driver, klikni pravym tlacitkom na tvoju mechaniku a v zozname moznosti daj ENABLE alebo DISABLE.
Pokial ju mas DISABLE, zmenou na ENABLE ju zapnes, pokial je ENABLE kliknutim na DISABLE ju vypnes, pockas pokial to system ulozi a opatovne ju zapnes.
popripade ked kliknes 2 krat na svoju mechaniku tak ti vyskoci okno so zalozkami, general, properties, volumes, drivers, details, na detail si mozes urobit update ovladaca mechaniky a skontrolujes si tak ci ide.
Tak to zakázanie a povolenie asi veľký efekt nemaloo... okrem Enable a Disable v ponuke bolo aj to Update driver software, keď som to však stlačil, vypísalo mi, že už mám nainštalované najlepšie ovládače.
Už to začína byť divné, asi sa tiež pridám k haterom Visty.
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
Komenty k téme
control panel ->system ->klikni na zalozku hardware ->
klikni na -> Device manager -> klikni na DVD/CDrom driver, klikni pravym tlacitkom na tvoju mechaniku a v zozname moznosti daj ENABLE alebo DISABLE.
Pokial ju mas DISABLE, zmenou na ENABLE ju zapnes, pokial je ENABLE kliknutim na DISABLE ju vypnes, pockas pokial to system ulozi a opatovne ju zapnes.
Daj vediet ci ti to ide.
Už to začína byť divné, asi sa tiež pridám k haterom Visty.