Zdravim, študujem na 8 ročnom gymnáziu v Nitre a tento rok maturujem. Chcel by som ísť študovať ekonomiku do čiech buď VSE alebo Karlovka. Kamaráti mi odporúčali VSE vraj je to tam na úrovni ale na druhú stranu počul som aj názory že to je príliš ľahké a
Never, mám v Čechách(Praha aj Brno) kopec spolužiakov zo strednej, nemajú problém.
Môj terajší spolužiak študoval na VŠE finančné inžinierstvo a podľa jeho znalostí si nemyslím, že by to tam mal moc ľahké (hoci to o odbore ekonomika nič nevraví, no)
Kde je to lepšie, to neviem, držím palce s výberom, ale vedz, že obe sú dostatočne kvalitné a ak sa chceš učiť, tak neexistuje nič ako priľahká škola, na ktorej sa málo naučíš. Jednoducho sa budeš učiť a naučíš sa, však keď sa chceš učiť, hádam ti neprekáža, že to bude nad rámec skúšky
porovnat VSE s UK neviem, ale vraj UK je viac teoreticka a VSE viac prakticka...a inac neda sa povedat, ze by VSE bola prilis lahka, zavisi od fakulty/oboru - najjednoduchsia je fakulta medzinarodnych vztahov, a najtazsia fakulta financii a ucetnictvi ...ale viem porovnat VSE s ESF MU v Brne a mozem ti povedat, ze VSE je minimalne o level vyssie ...a takisto magister tu nie je velmi lahky, ak ti mam pravdu povedat....pozeral som nejake statistiky, a magistra dokoncilo za 5 rokov menej ako 10%! zacinajucich prvakov, takze tie reci o lahkosti skoly vychdzaju tradicne z ust studentov Karlovky ..ale je pravda, ze bakalar je tu relativne jednoduchy, ak sa ucis, tak mas sancu ho dat bez vacsich problemov aj na cerveny diplom , ale pozor na system skusiek, aky tu je, ak mas menej ako 50%, tak opakujes cely predmet, nie skusku!..ziadne 3 terminy, surovo odznova opakujes vsetko, na tom tiez dost ludi vyleti zo skoly....