FEI STU Priemyselná informatika alebo EU BA Zahraničnoobchodné podnikanie...?
momentálne študujem na FEI-ke, no uvedomujem si, aké náročné toto štúdium je a tak sa zamýšľam, či nie je lepšie sa vydať jednoduchšou cestou, a to EU BA... vyštudovala so
Ak máš dokonca aj priemyselnú informatiku, tak máš uplatnenie veľmi vysoké. Rozhodne oveľa väčšie ako na EU. A ak si sa už dostala do druhého ročníka, ťažšie to už nebude
@piter09 písal som, že to nebude ťažšie. Nie že to bude ľahšie. A odkial to viem? Nuž, chodí mi tam hneď niekolko kamošov a zvažujem túto školu i ja (konkrétne priemyselná informatika alebo strojnícka škola mechatronika). A čo mi kamoši hovorili. V ďalších ročníkoch to neni o nič ťažšie. Takže tak. Dokonca je to neskor i o trošku ľahšie nakoľko im vypadnú najhoršie predmety.
@panpeterpan - letný semester sa mi akosi nevydaril preto premýšľam nad zmenou odboru, z aplikovanej informatiky na priemyselnú... nepadla som si až tak do oka s programovaním
to naozaj neviem, asi si málo všímavý voči dievčatám na FEI-ke
@alexandra616 ked toho programovania je na FEIke sakra malo, ked si vyberies aplikacnu domenu ITvR. A ucis sa v podstate to iste, co sa ucia na priemyselnej, akurat ze mas viac hodnoteny titul z aplikovanej
Keby sem napises, ze potrebujes pomoc s kodenim na FEI, mohli sme ta to doucit. Resp. feiportal a skupina fei na facebooku ti nic nehovoria? S takouto fotkou si nemusela ani nic kodit, secko by ti spravili nasi junaci
Ani nie, v poslednej dobe vas je tam celkom mnoho, tak sa obcas aj pozeram okolo seba
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
17 komentov
Ak máš dokonca aj priemyselnú informatiku, tak máš uplatnenie veľmi vysoké. Rozhodne oveľa väčšie ako na EU. A ak si sa už dostala do druhého ročníka, ťažšie to už nebude