ja mám taký problém, som s chalanom asi 3 mesiace, má 25 rokov ale stále má ešte pred sebou 2 roky školy.. a jeho filozofia je "nerobím, lebo som študent"
ja mám 22 a tiež som študentka, ale brigádujem už 4 roky a zarábam si sama na oblečenie, kozmetiku,
Hm. Mne by sa to na tvojom mieste tiez nepacilo, ale mam aj ja take kamosky, co povazuju brigadovanie za absolutnu hlupost a mrhanie casom a pritom nariekaju ze nemaju €. Nikdy neviem, ci to je výchovou, alebo je to nejaký typ povahy.. alebo len jednoducho lenivost a pohodlnost.
ni je to zdravý postoj, ale na slovensku nič neobviklé... mladí ľudia by sa mali čo najviac vzdelávať, makať na sebe a už od útleho veku budovať kariéru a snažiť sa niečo v živote dosiahnuť (dom, auto, rodina, deti) a nie celý čas presedieť pri facebookoch twitteroch instagramoch a premárniť si život pasivitou.
nehodíte sa k sebe...máte každý iný náhlad na svet a na životné tempo ... skôr či neskôr sa to bude len zhoršovať ... možno by som ho skúsil ešte trochu nejako usmerniť a vysvetliť mu v čom je problém ... lenže evidentne on má iné očakávania od života ako ty ... dôležité je uvedomiť si či si ochotná mu tolerovať takýto rozdiel v myslení ...
nebudem tu písať kto z vás žije príkladnejšie a plnohodnotnejšie, doležité je niečo iné a to že oboch vás váš štýl života napĺňa, každého ten svoj ... a to je hlavné ...
riešenie by bolo keby si aj ty trochu ubrala a on trochu pridal ale myslím si že sa vám to nepodarí (prepač za taky nazor) ... je to dosť vážna komplikácia ... tak si ujasni čo je pre teba prioritné a či mu dokážeš tolerovať jeho osobnosť
@lenc_a pozri ak skutocne dvaja ludia su do seba zamilovani a chcu byt spolu, tak peniaze su to posledne co by im v tom branilo, kludne sa mozte stretavat v parku, v prirode, nic si nekupovat, tam mate prechadzky a posedenia zadarmo a mate zdravsiu a romantickejsiu atmosferu ako v baroch a restauraciach..