Čo ja viem, môj veľmi technický zdatný nie je, no za to je obratný v kuchyni, lebo pracuje ako šéfkuchár. Ale asi ako píše @12 , tak čokoľvek čo by robil s radosťou, elánom a bolo by z toho cítiť energiu, by mi prišlo príťažlivé.
Jj je to sexy ked vie hocico opravit, spravit, je sikovny, vyzna sa do aut, techniky, motorov...
Nezniesla by som vedla seba chlapa co by bol vacsia lemra nez ja
Asi je to blud, inak chlapče by som bol zadaný, kamaráde.. ...možno by som zaujal staršiu takú okolo 40, 50 rokov, čo si nevie už moc sama technicky poradiť a takú už zúfalú v tomto ...jej by sa to asi páčilo, no dnešné mladé baby, tak to je podľa mňa celkom iná liga a tie chcú, aby proste skôr bol extrovert, vtipný, zábavný, mal zmysel pre humor a proste taký trošku aj pokazený, nielen dobrák, taký ju spravidla nezaujme a ani tým, že vie si technicky porobiť ...dnešným mladým babám je to jedno skôr aký technický je, im o to až tak nejde ...ale česť výnimkám s akou som sa ani nestretol
@kerrang im nejde o nič z toho, im ide len o to aby bol pekný pripadne neskôr aby si jej na otazku co budes robit alebo čo robíš sebavedome odpovedal niečo v zmysle : "Mechatronika a pracujem/budem pracovať v medzinárodnej firme, strašne ma to baví, a napĺňa ma to. Je to dobre platené, takže do roka si kúpim nové auto." ... nebude mať šajnu čo to je a čo robíš, ale touto otazkou si prešiel za 10 z 10.
@wistingher No zabudol som aj to dodať ...až potom ma to napadlo a samozrejme prachy, aj to vedie ...potom hentie moje veci, čo som popisoval a nakoniec až keď-tak tieto technické veci alebo ani to u niektorých vôbec nehrá rolu
@ucitelka sa ti nepáči čo konkrétne? Že zľahčujem a opisujem správanie dievčat v istej početnej množine? Je málo životných skúseností a výpovedí ľudí? Je málo nesprávnych rohodnutí?
Jasné, že nie.
Ale pravdu je ťažké prijať. Chcieť robiť niečo, čo nie je správne s čím sa nechceš priznať.
Alebo sa len nedokážete zamyslieť nad možnosťami.