Je tu niekto taky kto sa naucil sam (ako samouk bez kamaratov alebo Umeleckej skoly) hrat na elektricku gitaru?
Vzdy som na nu chcela hrat a tak uvazujem ze by to bol pekny darcek na 15-tku, ale neviem ci sa dokazem sama na nu naucit hrat, nepoznam ani noty proste nic, a ma zus-ku sa mi chodit nechce. Poradte ci je to realne a ak odkial si mam zhanat materil na uce
tak ako @3 riziko že si strašne vela zlozvykov nachytáš potom sa ti to bude ťažko odstraňovat.. tiež som začínala nejaký polrok som sa učila z youtube a podobne, potom ked som šla do školy k učitelovi to bola ťažká práca stale mi semtam ujde palec hore..
nemusiš ist vylučne do zušky, existuje aj taka ako chodim ja, sukromna, kde sme sice 3ja v skupine ale učitel je pohodak, neuči nas zbytočnu teoriu(takmer vobec) iba zaklady not a to ide už potom aj samo, dala som za to zatial okolo 25 ečok na polrok a za druhy si ani nepyta ale nič zle nemožem nanho povedat, vela nas toho už naučil aj zaujimav takže ja by som ti učitela len odporučila...
ja sa momentalne ucim zaciatky su hrozne ale teraz to ide celkom len to chce vela cviku ale da sa to, no nejaky ten ucitel by to urcite urychlil a rozmyslam ze sa tiez niekde prihlasim nech viem ci robim veci dobre.
ja osm sa nauicl a mylsim si ze dost hram sice som sa naucil aj dake stupnice ale je to ok da sa to a inak tusim ze desmod alebo gladiator uz nwm ktora skupina tam su vsetci lajici len jeden tusim vie noty a tak
ja som sa ako samouk začala nedávno učiť hrať na akustickú, moc mi to nejde ale kedže ma to dosť baví , rozhodla som sa že na zuš-ku nakoniec pojdem a tiež som o nej zo začiatku ani počut nechcela
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
23 komentov