Moja mama mi neverí. Nič zlé nerobím, učím sa celkom dobre, nefajčím, nechodím domov spitá (vôbec nepijem), ani nedrogujem, s nikym nespavam, nechodím po baroch... No ona mi aj tak v ničom neverí.. Nedávno som sa dozvedela, že hovorí o mne že trt*ám s cha
@emilywolf ach uprimnú sústrasť, ani mne nejako neveria, ale podľa toho, že som zmaturoval a študujem na vyške, tak už asi sami dozrievajú, že to všetko nie je pravda
@emilywolf mysli si, ze pijes. no tak prid zopar razy velmi moc opita, obryhaj jej kupelku, doved si domov nejakeho fetaka, ze toto je tvoj chlapec a ver mi, fakt mi mozes verit.. v tom momente prestane riesit tvoj zivot radsej
mati sa ma uz ani nepyta co robim na intraku, fakt to nechce vediet
a teraz kapke seriozne: mas len 16...chvilku este pockaj, ju by to malo prejst..
@acvd43xa7w no myslela som na to.. ale to nepoznáš moju mamu tá by ma za to zabila šak hej počkam.. a uvidim čo bude dalej či ju to prejde alebo sa to ešte zhorší
Rozhovor face to face nepomáha... Aspon u nás nie.. Skončí to krikom... Súhlasím s tým že povedz čo si sem napísala..A keď už hovorí , že trt*áš tak sa kašli na nu... nespí s nim ona ale ty...
ja som na tom rovnako... každý moj kamarát je vlastne moj milenec a už mi to lezie na nervy,že je taká paranoidná,ale tak jedným uchom dnu,druhým von.... no tá moja mi už slubila,že si prestane namyslať,takže sa fakt porozprávajte ... a ešte potom-chce to čas
neviem ake medzi sebou mate vztahy, ale skus zahrat na city. rozplakat sa a povedat ako ta trapi, sklamalo a rozosmutnilo (urazilo?), ze si to o tebe mysli. ze uz ta nebavi stale pocuvat aka si hrozna a nedokonala a ze nechapes preco ti to stale vycita, ked to nie je pravda. ze sa snazis byt najlepsia aka vies a preco jej to stale nestaci.
zahraj zufalu.
a pokial skutocne tie veci nerobis a trapi ta to, tak to bude doveryhodne. predsa len je to tvoja mamka. ma ta rada.
a ked to nepochopi, tak je to proste bezcitna chudera (prepac za vyraz)