vsetky silne priatelstva som si nasiel a vybudoval pocas gymnazialnych cias, a nove nehladam..na vyske je kazdy len "ten, ktoreho poznam z hodiny/moj spoluziak" ale nic viac
Neviem. Možno ako u koho. Nejaké zázemie je OK, ale to neznamená, že nieto priechodnosti k novým veciam, nie? Ja osobne si z každej éry školy odnášam tak 1-4 kamarátov, s ktorými sa snažím ostať v kontakte. Tak nejak sa to buduje aj teraz - alebo by sa mohlo, zatiaľ je zrejme priskoro súdiť.
nemyslim, ze dobre priatelstva sa buduju len do stredoskolskych casov. Priatelstva sa buduju cely zivot. Na vyske som stretol super priatela, s ktorym perfektne vychadzam a mam sa s nim porozpravat o comkolvek kedykolvek.... bol to moj spolubyvajuci, na ktoreho som natrafil doslova nahodou Na skole uz zial nie je a stretavame sa uz len na Facebooku a (dufam ze nielen) raz do roka Dalsi velmi dobry kamarat je tiez pred z vysokej skoly, teraz pracuje ako redaktor TV JOJ, takze na neho mozem cumiet casto Atd. atd...
Ale uz to nie su priatelstva ako na strednej skole, ked som bol s priatelmi prakticky kazdy den... taky uz je zivot. Dobreho priatela nemusis vidavat kazdy den, staci len ked ho potrebujes
no ja práveže nie som na jednej strane je to pohodlnejšie bývať doma, ale kde inde si hľadať nové priateľstvá , keď s tými starými nie som už tak často v kontakte ( študujú v zahraničí a pod.)?
Tak ja som si najsilnejšie púta vytvoril na základnej škole. Stále sú tí najdôležitejší Mnoho ľudí prišlo a odišlo z môjho života. Oni ostávajú stále...
na základnej škole som si myslela, že mám s kamoškami nerozlučnú partiu. potom som prišla na strednú. tam som si to myslela zas. a teraz som na vš, môj jediný kamarát, priateľ a spriaznená duša je môj frajer, lebo nikto zo starých priateľov nemá na mňa čas, každý si rieši svoj život a ja sa nejak už neviem otvoriť ďalším ľuďom. takých "kamarátov" akože známych zo školy mám, ale nakoľko nie som ani na intráku, nejak nemám šancu dostať sa do akéhosi imaginárneho kolektívu.