uz som na 2 denne max a len v prvej polovici dna, vynimocne si dam tri alebo dve plus nejaky povzbudzujuci caj
odkedy actually spim a actually jem, tak mam actually energiu do zivota, kto by to bol povedal
snazim sa nepit kavu casto, aj ked ju strasne zboznujem..cize pre mna neplati ani 0 ani 1 denne
ale.ked si uz dam,tak bud cappucino alebo ak je kvalitna,tak maly shot espressa
Keď som doma tak 0, keď v práci tak 1-3 pracujem v podniku, kde máme skvelých baristov a vlastného pražiara kávy a to sa nedá odolať. väčšinou pijem cappucuino alebo flat white a striedavo sladím medom alebo cukrom.
@autistik vsak ja netvrdim ze kofein je zlo pokial si to das ked si unaveny a potrebujes sa dako nakopnut no nie ked to chlastas 5x do dna zo zvyku lebo bez toho ta bude bolieť hlava..
Ako kedy, niekedy 0, inokedy 4 denne.
Neznaaaaasam cukor v kave, z toho mi je grcno, ale mliecka si tam rada vela doprajem.
Najradsej mam lattecko, kapucinko alebo flat white, ale kedze som chudobna studentka, musim sa vacsinou uspokojit s neskou s mliekom :/
Ale inak nepohrdnem ani turkom do skla
Vyhýbam sa káve kvôli kofeinu. A celkovo kofein nie je dobrý, spôsobuje úzkosť a nervozitu :/ A vlastne mi káva ani nechutí, mám oveľa radšej horúcu čokoládu, kaka Naposledy som mala kávu strašne dávno, pred rokmi. Lebo tam, kde som pracovala, tak som na rôzne stretnutia pripravovala kávu, tak som si povedala, že to vyskúšam, keď to všetkým tak chutí No tak som si kúpila kávu, doma si ju pripravila, no nechutila mi, tak som tam dala mlieko. Ani tak mi nechutila, tak som tam dala ešte viac mlieka. Už to bolo o čosi lepšie, tak som pridala ešte cukor a kakao. A konečne to začalo byť celkom chutné, iba mi tam v pozadí vadili tie pozostatky kávovej chuti Tak som to s kávou vzdala, heh.
5 - 6
so smotanou (horuca a napenena v milk jagu)
s kokosovym cukrom alebo xukrom
Robusta Vietnam alebo Arabica Sicilia
kupujeme zrno do stroja alebo mletu do koťoga a nedavno nam ponukali tamper so zlavou len za 180 evry