Mam na plane kúpiť si v blízkej budúcnosti auto. Mám určité parametre podľa ktorých hľadám.
Hatchback, Diesel, min.75kW, cena do 8.000
Rozhodujem medzi týmito:
Ford Focus/Fiesta, Citroen c4, VW Golf, hyundai i30
Mate nejaké skúsenosti, rady?
Za každú
@majo no pracujem v Rakusku, takze cesta Slovensko-Rakusko, volne dni sa povozit po meste, sem tam nejaký kratší výlet. Ale určite aj nejaký ten Road Trip ... ale to len tak raz za rok cez prázdniny.
ford - fix or repar daily. ak chytis kus s malym najazdom, tak do 200 tisic potiahne, potom si priprav balik na generalku motoru. dizlovej i30 by som moc neveril, k citronu ti neviem nic povedat a s golfom s novym 2.0 tdi chod pred kupou preventivne na diagnostiku
Ja mam forda...mondeo 2.0 a je to riadne delo,super spotreba,uzasna vybava,paradne vozeniee....len to ze uz som tam riesil viac veci ako ERG, spojku,cerpadlo klimy.....a kopu podobnych dost drahych veci a to mam zatial len 170tisic....kebyze som nebol mechanik asi sa nedoplatim za servis....ale citroena nikdy,chlape francuzske auta su najvecise sroty,som automechanik,robim s tym!!! prugeot renault citroen,z tyachto troch nikdy!!! a tomu hyundayu by som tiez neveril....VW su dobre veci,za tu cenu Ti vynde napriklad aj audi A3 1.9tdi a to su super motory
Popripade ten focus co si spominal ako hend prvy,su to dobre auta....len je tam dvojhmotovy zotrvacnik co poide aj zo spojkou casom do paze,remenica na klukovke je rovaky system.....az na pa rveci co tam radi odchadzaju su to super stroje
... u toyoty by sa nebál ani dieselového motoru ale (niektorý asi) viete ako to chodí ... niekto tankuje (do nového/novšieho auta) také patoky do, že sa divím že to ešte jezdí ... a potom ked príde na výmenu vstrekov tak sa chytajú za hlavu ... a tie ušetrené peniaze majú s prepáčením v p***
... a ked máte kupovať ojazdené dieselové auto tak po výmene vstrekov teda u tých novších aut samozrejme
... inak to je lotéria ... áno nájdu sa aj výnimky
nove dizlove auta trpia vsetkymi najstrojmi na znizovanie spotreby - egr, dpf, vstreky, turbo. Volakedy sa auta s turbom robili na to, aby malo vykon, a turbo aby nieco vydrzalo. dneska vsetky tieto vymozenosti projektuju tak, aby boli naklady na vyrobu co najmensie - vydrzali zarucnu dobu a aby plnili emisne Euro normy.
pozri si rebricky spolahlivosti aut a budes mat jasno. prve tri miesta v drvivej vacsine su: toyota, mazda, honda.
v kazdom pripade si zvol auto v ktorom sa budes fajn citit, v takom pripade aj neprijemnosti predychas
niečo na LPG podľa osobných preferencií, za osem tisíc sa dá kúpiť auto na naše rozsúložené cesty ktoré nie je náročné na opravu a nemrzí ťa ke´d sa rozsype a druhé auto na jazdu na úrovni niekto má rád v aute úplne že úžasne pohodlné sedáky, niekto pasie po podvozku, niekto zasa multimédiá, druhý odhlučnenosť, tretí rieši len náklady, treba čítať skúšať kecať o tom a niečo zaujímavé určite nájdeš, ja ak by som vyberal auto do osem tisíc eur nasledovne, niečo neporuchové nevydojené úsporné proste niečo pre rozum a niečo opačné a druhé čo si pýta srdco povedzme aby bol natý ucelený obraz že najazdím sám 10 000 km tak 90% by sa jazdilo na tom aute z rozumu a 1000km na aute od srdca
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
24 komentov
Tu máš niečo o autách, skúsenosti nemám ako ani zasvätenie do týchto krásnych stvorení.
@dconan niekedy to bol moj favorit
tu je ale taky moj resers z aktualnej ponuky:
» toyota-avensis.autobazar.eu/20-d-4d-sol-tec...
vymenene trysky, prvy majitel, origo kilometre, japonec, moc sa nekradnu
» mazda-3.autobazar.eu/16-mz-cd-ce-id4...
sikovne auto, dobra spotreba, prvy majitel, male kilometre
je tam toho ofc viac, no nechce sa mi hladat. tieto auta vypadaju zaujimavo, maju velky kufor, kvalitne spracovanie a dobru spotrebu..
a preco chces dizel? japonske benziny dokazu jazdit aj za menej ako nejake ecoboosty.
i30 sa oplati jedine funglovka a po zaruke kupit zasa nove
C4ka mala celkom fajn interier, motoricky zalezi od roku, ale HDi by som povedal ze OK
Golf je golf, 2,0TDi je hnoj, 1,9TDi PD treba hladat btw. golf je pomer cena vs. kvalita uplne zle ale ako kto povie
VW koncern ma nevyhodu kazovosti, z toho vsak vyplyva vyhoda ze to vie kazdy opravit
hlavne nech je s veľku piču
Popripade ten focus co si spominal ako hend prvy,su to dobre auta....len je tam dvojhmotovy zotrvacnik co poide aj zo spojkou casom do paze,remenica na klukovke je rovaky system.....az na pa rveci co tam radi odchadzaju su to super stroje
... benzín by už nebol podmienkov ale preferoval by som ho pred dieslom
napr.
benal
» toyota-auris.autobazar.eu/14-i-vvt-i-sol-...
diesel
» toyota-auris.autobazar.eu/20-i-d-4d-125-t...
... a ked máte kupovať ojazdené dieselové auto tak po výmene vstrekov teda u tých novších aut samozrejme
... inak to je lotéria ... áno nájdu sa aj výnimky
pozri si rebricky spolahlivosti aut a budes mat jasno. prve tri miesta v drvivej vacsine su: toyota, mazda, honda.
v kazdom pripade si zvol auto v ktorom sa budes fajn citit, v takom pripade aj neprijemnosti predychas
G4 by si mal pokoj keby si kupil obycajnú rotačku do PD by som nešiel (do 4000€)
PSA- hdi su asi najkvalitnejsie podlamna, C4 bola tiež vydarené auto, trošku drahsie veci na nápravi ale inak OK.
osobne by som sa ale kukal skor po P 407 2.0hdi 98kw
Japoncov tu zhrnuli ....