Som študentka, ktorá v septembri nastupuje na VŠ, a preto som sa zaujímala o intráky v BA. A ľaľa, čo som našla. Nič iné na to neviem povedať, len HNUS. V momente by som sa odtiaľ otočila a nikdy viac tam nevstúpila. Je toto v dnešnej dobe ešte možné? Je
Ano je to na zaplakanie to je fakt, ale povedzme si uprimne. Keby sa najdu prachy a cele sa to komplet vynovi, kolko to vydrzi? Mesiac? Dva? A zas to niektori inteligenti rozjebu do povodneho stavu.. ani sa necudujem, ze na to skoly nechci minat peniaze.
Btw osobne si myslim, ze hento boli fotky fakt ze extrem pretoze vacsina intrakov co som videl vyzerala vcelku normalne, nebol to luxus ale zit sa tam dalo bez problemov.
nahodou ja mam super intraak jeden z naj ...a kamoska ide tiez na vysku v blave a ma taky vraj velmi dobry a pekny intrak ona si na take veci potrpi treba vediet hladat
ja si myslim se intraky su super hned by som tam sla teda aspon co som pocula v BB su celkom fajn intraky a jedine naco sa fakt tesim je intrak ked pojdem na vysku(ak sa na daku dostanem)
no tak toto je moooooc... uz som videl hada buchnut pästou po stole,cuvat lietadlo ale toto... inak v Olomouci na FTVS su super intraky ete aj so satelitom je kazdy
nechcem ti kaziť ilúzie, ale ak čakáš, že nájdeš luxusný intrák (za luxus považujem izbu, kde reálne môžu existovať 2 solubývajúci, s vlastnou kúpeľňou, wc, a nábytkom, ktorý drží pokope), tak buď prestaň hľadať, alebo si prestaň robiť nádeje.
všetky intráky v ba sú hnusné. nevidela si dnešné správy na markíze?
dalsi dovod,preco nebudem platit minimalne dane. Kym to tu nebude fungovat a tito hajzli si radsej budu davad stedre dotacie namiesto toho aby riesili katastrofalny stav v skolstve a zdravotnictve.
Takto to vyzera ked sa na vsetko serie a uzivaju sa priestory vybudovane spred 70 rokmi.
Pritom z eurofondov sa na rekonstrukciu daju ziskat skvele prachy,len nema kto spravit projekt a nie je ani politicka vola aby presiel.