Keby ste mali vybrať len jednu jedinú svoju fotografiu, ktorá sa vám najviac páči, aká by to bola? Vložte sem odkaz, alebo priamo fotku
Za mňa by to bola asi táto: » birdz.sk/azizi/obrazok/s...
@salora Myslím takú, ktorá sa vám najviac páči, ktorá je vášmu srdcu najbližšia, na ktorú ste najviac hrdí, ... Teda nie z objektívneho, ale vášho subjektívneho pohľadu.
Trebárs táto moja je už veľmi stará, fotená desne zlým foťákom, ale aj tak ju mám najradšej
@salora Mňa k tomu priviedlo práve fotenie mojej fenky, ktorá sa celkovo fotí strašne ťažko a nie je to vôbec jednoduché. Na základe toho som sa časom o fotenie začala celkom zaujímať aj viac všeobecne, ale zatiaľ som v úplných začiatkoch. Výber mojich naj fotiek je tu » www.flickr.com/photos/14983015...@N04 / Keďže sa v tom zjavne aj dosť vyznáš a si kritický, zaujímal by ma celkom tvoj názor na ne ...Ale teda ja som úplný amatér, nepoužívam žiadne nastavenia ani úpravy fotiek. Ale raz by som veľmi chcela sa do toho dostať. Len teraz na to nie je moc čas, nálada a myšlienky:/
@azizi kuknem zajtra, som uz na mobile teraz... ja inak velmi nerad fotim ludi a zvierata... este tak deti... clovek sa niekedy softu nevyhne ale je dobre riesit vsetko este pred stlacenim spuste... jeden velmi dobry a znamy slovenský fotograf mi raz na workshope povedal: mas dve moznosti - fotit ako japonsky turista a potom vyberat z 1000 fotiek tu najlepsiu... alebo sa dívaj, premyslaj, ries kompoziciu skor, ako stlacis spust. A nerieš fotak, niekedy tie najlepsie fotky vzniknu prave nejakou šunkou a pokiaľ nemáš cit a vnimanie, nepomoze ti ani to najlepsie zrkadlo a najdrahsi objektiv.. riadim sa jeho radami a mal pravdu odkedy som dal na jeho rady, nemam nainstalovany ani Photoshop aj ked mam asi 10 ci 12 softov na upravu fotiek, ale snazim sa im vyhybat... INak prave tie fotky v tom albume "Grand-Duché de Luxembourg" boli prikladom japonskeho turistu... urobil som za jeden den viac ako 2000 fotiek a potom mi islo z toho hlavu roz..ebať