@klaudiqaaa Keď sa kamaráti s mojím vymletým bratrancom tak pochybujem čo sa správa jak decko.. a už dávno ma tvoje vety neurážajú neviem načo sa snažíš, jedine ti zatlieskam a poviem nato " xixi "
Samozrejme, som trápny,vymletý,detský a ešte neviem čo. Povie mi čerstvo 18-násť ročné dievča čo zatiaľ v živote nedokázalo nič. :- ) Je mi ťa ľúto,že sa snažíš nadávať už aj na rodinu, mimochodom hádanie ti nejde. :- )
Ani uraziť nevieš. A prepáč,nevedel som že máš patent na " zatlieskam ti ", ty 50 ročný autor. ...
Ja sa aspoň neprechádzam po meste s nejakým 14-15 ročným chlapcom za ruky Myslím že viacej nemal. GL a Hf
@swaan Ja som v živote nič nedokázala keďže mám len 18 a ešte stále študujem. A ty???
Okrem toho že ťa vyjebali zo školy a nechodíš ani na žiadnu výšku???
Nejde mi o to uraziť ťa, ale trepeš kokotiny, správaš sa ako primitív a keď už ani nespoznáš môjho spolužiaka s ktorým si bol na byte (ináč má 18) tak mi je ťa fakt ľúto...
už sa ku tebe viac vyjadrovať nebudem lebo mi je až zle z toho s akým chudákom som mohla zabiť pol roka života. čau
A 18 je málo? Ja v 18-nástich som dokázal viac. Mňa vyjebali zo školy ? Však som zmaturoval, ty ešte ani to nie. Tak by som tu nevypisoval blbosti. :- D
Ja mám úspechy aj v športe. Proste si zatiaľ 0 ,ale snaď sa to zmení.
Ja som bol na byte s tvojím spolužiakom? :- D Tebe asi fajne preskakuje,alebo ťa niekto fajne ojebal. :- D Ale dá sa zabaviť.
Zmaturoval na súkromnom gympli, škole pre debilov, ktorí si musia platiť za to aby prešli
A tie tvoje úspechy, no si proste hviezda.. žiadna nula ktorá musela okradnúť aj vlastných spolužiakov o mobily a doteraz dlhuje kamarátovmu bratrancovi 200 ečka, že ? gratulujem
A Boriska si nepamätáš???
ty už ojebávaš aj sám seba, že si niečo viac a pritom nepracuješ, sedíš celé dni doma alebo sa niekde opíjaš, nechodíš ani len na výšku a mne ideš hovoriť o tom že som nula