ahojte, prosím nájde sa tu niekto, kto vie presne ako funguje mesenger a FB? Nevyznám sa v tom. Potrebujem niečo odkontrolovať. Konkrétne- ak je niekto stále pripojený na net, tak stále ma zelenú guľku,a ked nemá zelenú, musel si vypnúť net v mobile?Alebo
alebo stačí ked dlhšie nechatuje, prípadne je na inej stránke a automaticky ho stade vypne a už neni "aktívny "a zelenú gulku nemá?
Prosím o odpoved po lopate, nie som na to zrovna odborník
A ešte jedna vec, ako zistím, že napr. niekde si ma vypne,aby som nevidela, že je ON online, ja si myslím,že tam nebol celý deň, kedže sa však máme v kamošoch, tak mne tam napíše na messengeri, že "aktívny pred 8 hodinami",..to znamená, žetam naozaj nebiol tých 8 hodín,alebo len " pre mna " tam nebol online(zeleniá gulka),alebotam teda naozaj nebol?
Dakujem za info, veľmi mi pomôžete. Potrebujem to vypátrať
a posledná vec, ak ste na nete na mobile, a pozeráte si iné stránky ako fb ameesnger, tak automaticky sa javíte ľudom ako online zelena gulička,alebo ste vypnutý?ked tam nechatuje? V prenesenom zmysle, vidia ostatní, že ste na fb, v mobile, keď ste trebárs na ienj stránke, na whats upe, ale nie na fb?
Dúfam,že som to napísala trošku zrozumiteľne
@Karlotiskot to je také ťažké ? Chcem iba zistiť, ako som na tom s jedným novým chlapom či na mňa naozaj kašle,alebo tam nechodí a ano som oddaná, ked sa zaľúbim,čo je na tom zlé?
jooj, ved si tu nerobte z toho prdel toto je vážne vec
len to je tak,ked je odo mna 2500 km, asi ťažko sa ho opýtam,či ideme na kavu ahah taky detailik
Ked piše že bol aktívny pred 8 hodinami, tak je to tak. Ak by ta mal off, ukazovalo by ti aktívny pred 1 m A rada pre teba -radšej zabudni na long distance relationship alebo vypisovačky cez fb, bude ti lepšie a nebudeš riešiť žiadne kto bol kedy aktívny na fb lebo ti z toho prepne
boze maš kolko rokov? Ak maš 15 tak to vela vysvetluje. Jebni si hlavu o stenu a nehuč. Ak sleduješ ludi či t su alebo nie a podozrievaš ich tak nie si v poriadku.