Dúfam, že takéto fórum tu moc veľa krát nebolo ale keď som dal hľadať swing tak mi našlo len témy na swingers tak ak tu niekto má rád swing alebo ho sem tam počúva mohol by mi dať nejaký typ a na youtube sa to dosť ťažko hľadá ospravedlňte ma za
@anitcha díki moc toto mi je asi najviac po chuti elektroswing zvykneš počúvať častejšie tento žáner či??
@denix pekne stane sa ale aspoň si zážitok zopakuješ dva krát (druhý krát keď ti to kamaráti prerozprávajú) a to si bola v žiline na swing party? lebo ja tu v žiline študujem a cez víkendy alebo utorky by to chcelo zmenu ale moc tu ešte podniky nepoznám
@anitchka ja som tiež na tom tak podobne tak môžem ťa azda pootravovať cez TSky ak máš čas? či by si mi neprispela ešte nejakým tipom?
@luc.ka za originalitu 5 hviezdičiek český swing som ešte nepočul no j, to treba do iného sveta prepnúť momentálne v jednom som skúškovom tak robím čokoľvek len aby som sa učiť nemusel
@luc.ka keby som v mladosti nepolajkoval hlúposti na fb tak by som nemal teraz plnú nástenku hlúposti ale pridal som sa do tej skupiny al to nejaká VIP lebo tam nie je moc veľa ľudí ale to je dobre
@mardzerin škoda že trošku šumia tie basy tam by to čudne znelo na slúchatkách asi
@luc.ka tak tisícky toho tam našťastie nemám ale mi vytáčajú nervy niektoré z tých funpage hlavne ked dávajú celý boží deň vtipy ale záverečná veta s pointou tam nie je ale miesto toho je tam drbnutý link
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
35 komentov
Osobne som takejto hudbe neprišiel na chuť
tak sto ľudí sto chutí ja som tiež ešte celkom neprišiel na chuť swingu takému starému ale napríklad taký parov stelar je moc zaujímavý stojí to za to