@Milgamman predpokladam ze nakolko to je bude kupa na rychlo kedze jej nedavno odislo vaio tak bude kupovat nejaky lacak. a tie hnusne plastaky od lenova by som isto nekupoval. aj teraz tu davam dokopy jeden za 300e a fakt ze ne
hlavne ze si dali aspon do poriadku support pretoze ta ich stranka s drivermi bol akurat tak jeden velky chaos
takže...chcem ho na písanie vo worde a na internet. nejaký do 350€. Mal by byť 14-15 palcový, nie ťažký @kosmiklove som študent, nemám peniaze na drahý ntb!!
@kosmiklove kupa na rychlo takej drahej veci podla mna neje moc dobry napad lebo clovek potom zobere dajaku somarinu :/ a co sa tyka tych plastov, ja som mala acer plastovy a vydrzal mi cez 5 rokov, neviem preco plastovy by mal byt automaticky nekvalitny..
@Milgamman no vidis a to sa na acer hodne nadava ja mam tiez acer, mam ho tusim uz 6ty rok a je jak novy. akurat disk som si tam vacsi dokupoval. zalezi od toho aky plastovy. niektore vydrzia menej niektore viac. a hlavne zalezi aj od zaobchadzania.
@77hanes77@11 si prečítaj mala som aj vybraty ale čítala som zle recenzie nan a chcela som len 11 palcovy, e do školy aby som neteperila veľký, ale ževraj tie male su pomale...tak ja neviem
@simka1311 Repas je obnova starého PC ... Proste bývajú to použité notebooky v dobrom stave s doplneným (vylepšením) hardwarom (trebars doplnená RAM, vymenený HDD, vymenená celá doska atď. )
Trebárs za 200-300€ zoženieš použitý 4 ročný, kvalitný business notebook, ktorý stál v čase svojho vydania vyše 1200€
čo si predstavuješ pod pojmom dobrý notebook? A cenové rozmedzie? obmedzenia?
Bez finančného limitu by som jednoznačne brala macbook - pre mňa je to proste láska Krásne sa na ňom pracuje, neseká, nepadá ako ten podžubany win Ovládanie nie je také zložité, ako si väčšina myslí a programy zoženieš tiež relatívne jednoducho, len sa musíš naučiť ako na to
Ak si zástancom winu alebo máš finančné obmedzenie asi by som sa priklonila k lenovu, možno asus ... neviem :/