Ahojte, potrebovala by som pomoc , pri výbere notebooku. Som študentka a veľa cestujem. Vedeli by ste mi poradiť značku notebooku, ktorý by bol ľahký a mal by dlhú výdrž batérie?
Za všetky rady ďakujem
@kosmiklove sice mac pouzivam ale presla som si viacerymi pocitacmi
milion ludi (aj ITckarov aj vseobecne hocikto) uz povedal, ze ako ultrabook je mac air najlepsi vo svojej cenovej kategorii, ked si to porovnas s windowsom, podotykam ultrabookom s podobnou cenou, lebo to bude šunt
nehovorim, ze tie windowsacke drahe tazke vykonne herne kompy su horsie ako MAC , ale nik ma nepresvedci, ze nejaky ultrabook s podobnou cenou s windowsom je lepsi ako mac
uz asi rok aj nieco pouzivam apple, ani jedno zlyhanie (pokial neratam Excel ten je tam napicu).... ked som mala windows za podobnu cenu tak siel asi tak 500% pomalsie, sekal a neviem co
@nikkaaa netvrdim ze nesuhlasim s tym co pises. ide mi skor o operacny system. zalezi od toho na co to kto bude pouzivat. nakolko som hrac a mimo toho pouzivam kopec softov ktore na mac neexistuju tak je pre mna nepouzitelny. aj napriek tomu ze je v urcitych smeroch lepsi a spolahlivejsi
Ďakujem za rady. Na mac som počula pozitíva aj negatíva, ale pozriem sa na to. Neviem či je potrebné investovať viac ako 600 eur, keďže notebook vydrží cca 3 roky. Potrebujem ho hlavne na prednášky.
@xxar3s wtf, za 1300 si kupis macbook pro 13" 2015 .. a ked je to studentka, co vela cestuje, cize vyuzivat to bude na instagram blogy a podobne veci, tak air je na to viac nez postacujuci.. taze sam nevies co dristas