Ahoj Som z východného Slovenska avšak cez leto ostávam v Bratislave, študujem tu a chcem si spraviť vodičský preukaz. Preto prosím aby ste sa podelili o svoje skúsenosti a poradili mi aspoň celkom schopnú autoškolu, keďže dobrá v Ba zjavne nie je podľa
Neviem, ako sa dá ohodnotiť ich kvalita, resp. porovnať ich, keď zrejme každý, kto si v nejakej robil, tak si robil v jednej a ostatné nemá vyskúšané. Princíp je zrejme všade rovnaký a tak či tak záleží hlavne na inštruktorovi, pretože čo som sa stretla, tak mi traja inštruktori v jednej autoškole povedali ohľadom jednej veci tri rôzne spôsoby, takže...
Takže by som sa zamerala na hľadanie podľa toho, ako ti vyhovuje poloha autoškoly, resp. podľa ceny, podľa toho, či chceš/nechceš trenažér, podľa vybavenia a pod. a porovnať si ich z takýchto hľadísk a jednoducho nejakú vybrať.
najlepsia autoskola na zaklade vlastnych skusenosti je autoskola NO PANIK, velmi chapavy a tolerantny instruktor, vsetky zname cesty po Blave s Vami prejde, vsetko vysvetli a hlavne sa Vam venuje, nie ako vo velkych autoskolach, kde to ide ako na beziacom pase a ani si instruktor nepamata, kde robite chyby. Nie je dobre sa rozhodnut len na zaklade milion recenzii na nete, ale aj na zaklade velkosti autoskoly. Volba tejto autoskoly bola jednoznacne najlepsia.
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
15 komentov
maju tam psychicky vyrovnanych instruktorov ktori neziapu a dobre auta
ked vidim tie sunky co drzia pokope len silou vole ze autoskola fakt som rada ze som chodila k nim
» www.autoskola1.sk/...
Takže by som sa zamerala na hľadanie podľa toho, ako ti vyhovuje poloha autoškoly, resp. podľa ceny, podľa toho, či chceš/nechceš trenažér, podľa vybavenia a pod. a porovnať si ich z takýchto hľadísk a jednoducho nejakú vybrať.
inak veľa šťastia...v BA musí byť ťažké robiť vodičák
Pri mne najbližšia.:No Panik