no ja ich mam rada moc ved si len pripravime preparat a mikroskopujeme no a to pisanie sa da zvladnut my to mame tak ze polovicu protokolu pise na papier spolusediaca a polovicu ja a potom si ten papier preposleme cez icq a kazda si to napise do svojho protokoloveho zosita
ja by som velmi rada mala prakticke z bioly - sak to je sranda podla mna a toho roku maturujem a na moje obrovske sklamanie nebude na mature prakticka cast : disappointed:
No biola... my bohuzel nemame prakticke, ale u nas je boi uplne pecka velmi dobra profka najlepsie.. A to by som aj ja chcela byt obojrucna.. ahmm @2 A akoze sa ti to podarilo? pravacka bolela, tak nasledovala lavacka?
ja študujem biolu na vysokej ale ruka ma nebolí, lebo si viem vždy od niekoho staršieho zohnať labáky a prednášky, tak sa na profáka len usmievam, keď schválne rýchlo diktuje a zvýrazňujem si fixkou čo potrebujem
a že je biola zbytočná? každý jeden z vás je súčasťou biológie a mať z nej aspoň ako také základy sa zíde aj v praxi...
každý predmet má zmysel pre naše mozgové bunky, neznačí, že keď niečo neviem, tak je to automaticky sprostosť...vy ste nepokročili ani vo vyjadrovaní sa, tak sa nečudujem, že neviete ani pristupovať k učeniu menej obľúbených predmetov
Totálne som znechutená z predajcov Orange v Auparku!!!! Tatkovi predali mobil a doma zistil, že už bol používaný, dokonca bol aj poškodený, nefunguje rádio ani bluetooth!!!!! V krabičke našiel ďalší záručný list, teda má dva!!!Ked to reklamoval, povedali, že ako dokáže, že ten mobil nepokazil on!!! Debili. Chcel ho vymeniť, no jednoducho ho poslali do r...i. Zaplatil za totál šrot, dokonca nemá nárok na záručnú opravu, lebo tam v záruke mechanicky poškodené neberú, jedine, že by to zaplatil. A to ten mobil má necelé dva týždne. Ked tam budete kupovať mobil, tak si dajte bacha!
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
26 komentov