Čaute ľudia, keďže som laik informatik, potrebujem pomoc. Chcem preinštalovať windows 7 na windows 8.1 aký má byť postup, alebo čo mám urobiť? je potrebné aby som pred vložením CDčka urobil nejaký poriadok v počítači, alebo niečo odištaloval, vymazal..
- vypalit na dvd alebo spravit z toho bootovaci usb kluc.
- restartujes, nabootujes z toho. zmazes a vytvoris novy disk C alebo ho len naformatujes (lepsie je zmazat aj s tym 100mb oddielom pretoze win8.1 si vytvara novy 350mb)
- a dalej len postupujes podla instrukcii az do konca
- predpokladam ze original to nemas takze dufam ze mas pripraveny aj nejaky aktivator
@rutis Upgrade z Windows 7 na Windows 8.1 nie je možný bez úplného preinštalovania systému pokiaľ viem .
Takže dúfam, že máš 2 partície na HDD, presuň si veci na tú druhú, kde nebudeš inštalovať Windows.
Tú s Windowsom naformátuj a nainštaluj na ňu nový Windows .
Ideálne, ak by sme sa na to pozreli cez TeamViewer ešte pokým to máš funkčné ..
neee.. dal som komment, a vymazal sa mi už sa mi to nechce písať -.- bohaa.
osobne si myslim ze win 8 je este lepsia nez 8.1, lebo 8.1 nema dostatočnu podporu ci uz na strane ovladacov pre hw, alebo zo softw strany.. a tato podpora uz ani nebude lepisa, kedze uz existuje win10..
hlavna vec co by si mal spravit je, zalohovat si data na nejaky externy hdd
skús to nainštalovať bud na HP-čko alebo na asus, a uvidíš že tvoje tvrdenie je nesprávne
POCKAJ, ale.. ak si si kupil uz notebook s win 8.1, tak samozrejme, ze ti to bude uplne mega dobre fungovat.. ale pokial si kupis nejaky notebook s win 8 alebo pojdes s win 7 na 8.1, tak pri instalacii driverov nezajdes moc daleko, lebo polovica veci ti bude chybat, a driver na win 7 ti v (lepsom pripade) nepojde ani spustit..
@fraintt to iste sa mi stalo po preinstalovani visty na w7. Tie ovladace su samozrejme davno fuc. No notebbok fungoval roky super aj potom.