Ahojte..mám taký problém, že mám priateľa už asi trištvrte roka..On dobre zarába vo firme, ja ešte len študujem. Viem, že téma financie je dosť blbá aj mne sa o tom nepríjemne píše..doteraz som to vôbec neriešila, ale v poslednej dobe do mňa začali hustiť
- alebo ma tak nizku socialnu inteligenciu, ze mu nedocvakne, ze za to, ze on ma peniaze, to neznamena, ze ich mas aj ty
ani jeden z tychto pripadov nie je dobry. a neda sa to prilis zmenit, cize ja by som ti radila - ruky od neho prec a co najrychlejsie
podla mna je prirodzene, ze ten, kto ma viac, plati (a nezalezi na pohlavi, kludne sa moze stat, ze zena bude bohata a muz chudobny, v tom pripade nevidim dovod, ak sa maju radi, aby platil vsetko on). v pripade, ze obaja maju rovnako (malo), by sa jednoducho mali striedat alebo sa nejako doplnat.
ked niekto prirodzene tuto vlastnost nema, vykaslala by som sa nanho.
doplnam, ze rodicia chcu (pravdepodobne) pre teba to najlepsie a maju uz dost vela skusenosti, aby takuto situaciu dokazali zhodnotit z pohladu tretej osoby.
vieš, ja ho nenútim aby ma niekde pozýval alebo čo. Veď za tie mesiace sme boli všetkého skutočne párkrát niekde. Aj ked povie, že ideme niekde sadnúť, tak poviem, že nie to je v poho..lebo viem, že bude chcieť platiť on a nechcem ho využívať. Ale tak tie svadby a iné väčšie veci, na ktoré som ho síce zavolala ja, lebo sa vydávali moje kamošky ale ani nenavrhol že prispeje na dar a to bola teda riadna pálka..:/ veď hej...@herooo31 veď hej..ale vieš, mne je to také sprosté mu to tak rovno povedať..to by mal asi vedieť sám..ja neviem..čo mu mám povedať, počuj ja jedlo na párty nenakúpim, lebo naši mi nedajú prachy? teda naši mi ich dajú, oni nemajú vraj s tým problém..len že vraj ide skôr o ten princíp tej slušnosti základnej..neviem :/
Povedz mu, že na tú party nejdeš, lebo nemáš peniaze na také nákupy, a od rodičov ich pýtať nebudeš. A s veľkým dôrazom na to, že nemáš záujem žobrať od rodičov.