Ahojte, mám taký trošku blbý problém, ide o čas, ktorý trávim s priateľom. Problém je v tom, že som na vš, a teda škola mi dáva riadne zabrať, kedže študujem odbor ktorý ma vôbec nebaví a vôbec mu nerozumiem, stojí ma dvakrát toľko úsilia sa skúškami pre
Ja tiež tak..držím. A cez letno to bolo ešte horšie,sme sa nevideli vyše mesiaca,ani skype ani nič..Ale asi ma stále tá osoba ľúbi,keď tu stále je a vždy si na mňa počká ja som na začiatku na to upozorňovala,že nemám lahkú školu a ani cez týždeň to velmi nepojde nieto cez skúškové..ale sme stále tu,spolu a to sa vždy viac tešíme ked sa uvidíme znova a viac si toho vážime.. Takže moj názor je ten,že ak ťa má rád pochopí to a tiež si na teba počká..
partner by mal rozumiet.. skola je dolezita, odvija sa od nej buducnost.. ved nebudes studovat do smrti, tak by to mal vydrzat podla mna, ak to teda spolu myslite vazne
mna sice to co studujem aj zaujima, no nie vsetko, a casovo som tiez na tom hrozne
musite si najst spravnu cestu, musi byt voci tebe tolerantny ...
ja napr mam skveleho, chapaveho priatela, ktory akceptuje to, ze sa musim ucit a ktory ma dokonca po veceroch pocuva cez skype (ja mu tak vysvetlujem co sa ucim a skor si to zapamätam )
aaa nie je to len o jeho tolerancii, mozno by si aj ty mohla nieco vzdat aby ste boli viac spolu ... (teda ak sa da) ja som napr obätovala dlzku spanku a cez skolu robila zadania aj po nociach
my sa teraz tiež nevidíme (a to býva o jednu zástavku odo mňa), pretože sa venujem svojim akademickým sračkám. a tak si sedím s mastnými vlasmi doma a píšem píšem píšem. aha, dneska ešte pôjdem do práce, ale potom zasa píšem, píšem, píšem, nespím, neumývam sa, píšem.
nie sme síce veľmi nadšení, lebo sa radi vidíme stále pokiaľ to ide, ale čo sa dá robiť. vzťah nie je len o tom, že sa vidíme.