ľudí je veľa, uplatnenie malé a po škole nie si ani oprávnená viesť terapiu a aj tak si musíš zaplatiť drahý kurz. takže tak. ale teraz je so všetkými školami a uplatneniami problém, zdá sa mi. musíš vedieť, či sa na to cítiš. napríklad ak si zatrpknutá osoba neznášajúca ľudí, asi to nebude pre teba (a ono tam niektorí takí fakt idú) celkovo to nie je ten typ vzdelania/zamestnania "no, tak niečo vyštudujem a niečo už bude". nebude. musíš to myslieť vážne.
@ stenatko ja osobne sa necítim ako zúfalec, ktorý nevie čo so sebou a nemám pocit, že moji spolužiaci sú zúfalci...
k téme...študujem psychológiu a som spokojná so svojím rozhodnutím a nemenila by som...mňa to baví...hoci je pravda, že psychológiu chce študovať veľa ľudí a je nás momentálne dosť...a nie je to brnkačka ako si každý myslí, len preto, že jeden semester má predmet psychológia pomaly každý...naša je trochu o inom...ak skutočne chceš byť psychológom, tak nás môže byť aj milión osemsto...žiadna škola neposkytuje záruku, že budeš mať čo robiť v budúcnosti...ide o schopnosti...takže ja som za psychológiu iba vtedy, ak si presvedčená, že to je to čo by ťa bavilo a nič iné si ako svoje budúce povolanie nevieš predstaviť...z rozmaru, aby si mala nejakú školu a javíš o to len minimálny záujem som rozhodne za nie
to si musíš ty odpovedať ja by som tam nešiel mám skôr technické myslenie to kvantum teórie čo sa tam učia by som sa nechcel učiť. Aj keď musím uznať že je to veľmi zaujímavý a užitočný odbor.
mňa baví pomáhať ľuďom po psychickej stránke...má rada keď cítia vo mne dôveru a chcú počuť moju radu...no len sa bojím toho uplatnenia...a kde chodiš na psychologiu a z akej školy si išla?