Chcem si kúpiť repliku galaxy s4 ako náhradný mobil.
Poradíte mi nejakú stránku kde stojí pod 100€?
Krajina nie je podstatná.
Kvalitnú repliku aby malo hore aj nápis Samsung.
Si slepí?
Náhradný mobil.
Som programátor, preto mám iPhone 5 ale ked mi odíde potrebujem hneď pokračovať v práci a preto potrebujem dobrí mobil aj keby to mala byt replika.
@11 a aky si programator?
mimochodom ked programujes na ios naco ti je android telefon? plus mozes simulovat telefon v pocitaci, mam dojem ze si vymyslas... a replika ti nepomoze kedze ma odlisne tech. parametre od repliky a teda ti appka bude bezat inak na replike a na S4ke
Ty si magor.
Nič o tom nevieš tak drž hubu.
To je jedno či to je na IOS alebo ANDROID.
Programovací jazyk je ten istý.
Všimni si že väčšina hier je na android aj na IOS rovnaký.
Vecsinu tobim na mobile (skoro 90% kódov)
V počítači ich iba opravím, upravíme, ked tak podeklarujem,...
Prečo tu píšeš ked to nikoho nezaujíma?
My sme si s bratrancami a bratom robili mobily u starkého v kotolni, keď sme boli malí. Takú dáku dosku fajnovú sme zobrali, nakreslili na ňu tlačítka a displej, hore sme zabili klinec akože anténa a mali sme parádnu repliku
Kľudne ti za 100 euro takú vyrobím a bude mať napísané aj SAMSUNG, a dokonca si môžeš aj vybrať, či chceš smrekové alebo dubové drevo
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
20 komentov
ty si ten nejvetsi kokot.....
Náhradný mobil.
Som programátor, preto mám iPhone 5 ale ked mi odíde potrebujem hneď pokračovať v práci a preto potrebujem dobrí mobil aj keby to mala byt replika.
Nechce sa mi dávať za Samsung dalších 450€.
Až taký programátor nie som