Mňa by len zaujímal Váš názor na tieto dva seriály, resp. na ten, ktorý poznáte ... ako hodnotíte v SKINS nové generácie ... v Misfits odchod Nathana a taaak podobne Týmto dvom seriálom patrili moje prázdniny, čiže na nich dosť ulietavam
misfits super ale trochu chýba Nathan no... ale zas celkom fasa je ten 0-tý diel 3 série kde je v Las Vegas. Prdel! Ale viac ma mrzí že Alisha aj Simon zomreli. A predstaviteľka Kelly je teraz vo väzení a nebude tým pádom Kelly v 4 sérií. Ale zas vyzerá to aj tak celkom fajn. Len dúfam, že ukážu čo vedia.
Skins videl som jeden diel a vôbec ma to neoslovilo.
úplne súhlasím s @2 ... Skins som milovala hlavne prvé dve série.. aj ostatné boli fajn, ale už to nebolo ono.. Misfits boli super celý čas, ale tiež ten nový týpek nebol už taký fajný jak Nejtn
@horsiq a ty kde berieš čas napr. tu teraz byť? Niekto sedí pri birdzi/FB, niekto tých 40 minút venuje seriálu.. sa robíš ako keby si bol prezident, ja študujem, mám tri práce, frajera a kopu kamošov a čuduj sa svete, na seriál si čas nájdem
@h8u ja som tu napr popri jednej z "prác", mám tiež vlastne 3 + robím na nejakých vlastných projektoch, tiež behám za ženskými a za kamošmi, a keďže sa chcem normálne aj vyspať tak jebem na seriály preto nechápem
@horsiq no veď dobre, mne ide o to že si sa chcel podla mňa len pochváliť ako si vo svojom veku pracovne vyťažený, lebo človeku so štipkou logiky by došlo, že väčšina decák v našom veku má času až až a nie je sa čomu čudovať, že pozerajú seriály
skins som videla davno a mozno len 3 casti a misfits mam pozrete asi 3x vsetko a odchod nathana ma strasne rozrusil bola som nasrata uz to nebolo ono bez neho proste tie hlasky a cely on a ked som sa dozvedela ze v 4 serii ma ostat len 1 z nich .. alebo 2 uz neviem.. no neviem neviem ale kazdopadne milujem misfits
Ja som asi pred rokom pozrela prve tri serie behom chvile, osobne som najradšej mala asi Freddieho, z druhej generácie. a úplne super soundtrack, každú chvílu som to vracala a shazamovala