Čauko, dnes mi volali s T-comu, že mi o chvíľu bude končiť internet. Pýtali sa ma, že či si chcem u nich predĺžiť zmlúvu. Povedal som im, že nechcem (nie som s nimi spokojný, mám na výber niečo lepšie, ...), na to mi len povedali, že musím podať nejakú ži
@koprdil takze chod do tcentra a sa tam spytaj co im mas dat (staci ti na vsetko OP ) a ked povedia ze zrusit cez ziadost tak im ju tam mozes slovne podat ak povedia pisomne ziadaj tlacivo..
aspon ja to takto robim vzdy ked mam problem s Tmobilom ci outu alebo inym "podnikom" dojdem a spytam sa.. ak sa ma oni opytaju na cislo zmluvy poviem ze neviem ale ze je pisana na mna a podla OP to zistia v systeme ( meno priezvisko fakturacna adresa aspon podla tohto ta najdu )
Ohľadom dátumu skončenia viazanosti, nájdi si zmluvu o poskytovaní služieb, tam máš uvedené, kedy bola tá zmluva podpísaná, potom si len pripočítaj tie mesiace,na koľko si viazaný.
Čo sa týka tej žiadosti o zrušenie, tak asi najrozumnejšie by bolo ísť predsa len do Ť-centra, nech ti to zrušia.
Ak by si nechcel, tak tá žiadosť musí obsahovať asi údaje o tom, kto je viazaný, ak ty, tak tvoje, adresáta-teda T-com, číslo zmluvy, ktorej zrušenie žiadaš, podpis viazaného. Neexistujú na to nejaké normy, tak je jedno ako to napíšeš, stačí nejako jednoducho to sformulovať.
Lenže neviem kam by si to mal poslať, aby sa to dostalo do správnych rúk, takže asi by bola najrozumnejšia tá návšteva T-centra.
Tiež som mala net cez nich, zmluva mi skončila koncom marca a keďže od januara som bola vtedy v zahraničí, pekne som im to platila az do konca jula, mama ho nevyužívala, takže to všetko prepadalo), lebo cez splnomocnenie sa to nedalo (a nebola to malá suma).
A mne to tuším vytlačili oni, keď som tam osobne prišla (výpoveď zmluvy o pripojení, treba tam tvoj osobný podpis a nejakú dobu dopredu to podať (tuším mesiac).
Radšej tam chod osobne, oni sú obyčajne špiny zdieračske. A ešte teraz mi chodia ponuky od nich
No toto caka aj mna, casom. U rodicov mam viazany internet od T-Comu. Inak je to popolnicovy internet. Dva mesiace riesili router, mesiac riesili poruchu a kazdy druhy mesiac som im zo zaciatku vypisoval reklamacky faktur, lebo to bolo zle preratane teraz si davaju uz na faktury pozor, a ostatok neviem ci sa zmenil k lepsiemu.
@Freedomko . . . no ved po mesiaci natahovania sa o opravu poruchy, som im poslal list, kde som ziadal od nich stanovisko a termin a pohrozil som im tym odstupenim od zmluvy. A rozhybalo sa to rychlostou optiky
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
8 komentov
aspon ja to takto robim vzdy ked mam problem s Tmobilom ci outu alebo inym "podnikom" dojdem a spytam sa.. ak sa ma oni opytaju na cislo zmluvy poviem ze neviem ale ze je pisana na mna a podla OP to zistia v systeme ( meno priezvisko fakturacna adresa aspon podla tohto ta najdu )
Čo sa týka tej žiadosti o zrušenie, tak asi najrozumnejšie by bolo ísť predsa len do Ť-centra, nech ti to zrušia.
Ak by si nechcel, tak tá žiadosť musí obsahovať asi údaje o tom, kto je viazaný, ak ty, tak tvoje, adresáta-teda T-com, číslo zmluvy, ktorej zrušenie žiadaš, podpis viazaného. Neexistujú na to nejaké normy, tak je jedno ako to napíšeš, stačí nejako jednoducho to sformulovať.
Lenže neviem kam by si to mal poslať, aby sa to dostalo do správnych rúk, takže asi by bola najrozumnejšia tá návšteva T-centra.
A mne to tuším vytlačili oni, keď som tam osobne prišla (výpoveď zmluvy o pripojení, treba tam tvoj osobný podpis a nejakú dobu dopredu to podať (tuším mesiac).
Radšej tam chod osobne, oni sú obyčajne špiny zdieračske. A ešte teraz mi chodia ponuky od nich
a potom by si ta chceli udrzat tak by ti dali 18mesacnu zlavu alebo zadarmo a platil by si poslednych 6 z dvoch rokov
da sa to strasne okaslat snimi a poslal ich do teplych krajin... na tmobile plati najma spomenut O2 a uz mas co len chces...