No proste ide o to, že vdaka mojej blbej sestre, ktora mi yobrala jeden starý mobil, ešte čiernobiely ( lebo jej namakany sony ericson na hranie sa dojebal) tak ja som si neviem kam dala slovensku O2 simkartu, proste som ju niekam zapatrošila a neviem kam
nevidím v tom žiadny problém... poniektorí ľudia si menia čísla jak ponožky a operátorov takisto... ak máš ty niekde uložené tie čísla, ktoré si mala na tej simkarte, tak potom nevidím žiadny problém
hej? tak vy mi tu hovoríte uplne nieco ine. Tak ja som s z toho jelen, tak lepsie je povedat, ze som stratila mobil? Aby mi dali tu istu simartku? @die takze si mala to ISTE cislo? @nenay ja tiez, ale fakt som z toho jelen
stratila som telefon, volala som do tmobilu, zablokovali danu simkartu a stale mam to iste cislo. zrejme to stalo dake prachy,ale nepamatam si kolko, bolo to daavno... a mam pocit, ze by to malo fungovat stale, otazne je, ci taku moznost ponuka kazdy operator...
to je blbosť otec má už asi tretiu kartu a stále to isté číslo ak stratíš mobil povieš v predajni čo sa stalo oni ti bloknú starú kartu a vystavia novú s tým istým číslom
@alysia
nezmysel, v O2 sa VŠETKY simkarty dávajú na meno, asi si im to len zle vysvetlila, detaily si nechaj pre seba, len im povedz že strata karty, nech ju bloknú a spravia ti novú s tým istým číslom, musí to ísť, budú na to potrebovať nejaké tvoje údaje čo si im dávala keď si tú kartu brala, možno aj PUK kód (ten by mal byť niekde na tom letáčiku čo si dostala spolu s tou kartou).
@midnight a ja hovorím, že ju nemám na meno alebo čo? @h8u to som im mala pvoedat po japonsky? zase vyznievam ako piča vsetci mi tu piseste, ze by to malo ist a ja proste tam pridem, chcem novu SIM s tym istym cislom a nie to nejde...hm zajimave... idem sa zakopat :/
Pracovníci O2 sú leniví mamľasi, vždy keď som niečo išla vybaviť, na každej pobočke mi povedali niečo iné (niekedy rovno klamstvo, inokedy z nevedomosti nejakú blbosť). Skrátka, čo najrýchlejšie ťa odpálkovať. K nim treba ísť len s tým, že vieš, ako čo funguje, a na čo máš právo a odovzdať im požiadavku.
Teda, aby som im nekrivdila, raz som mala tú česť na pobočke v Petržalke stretnúť normálnu rozumnú pracovníčku.
@alysia ty toho očividne hovoríš dosť veľa a len málo z toho je skutočne relevantné pre toho komu to hovoríš, tak som ti odpísal tak, aby v mojej odpovedi boli zvýraznené tie relevantné veci
normálne choď do predajne a (pokial neuplynulo veľa rokov, napr. ak si tú simku stratila pred 5 rokmi , tak už je stratené čislo), ale ak je to neviem pár mesiacov, tak by ti ju mali dať.
nedajú ti tú istú simku, dajú ti novú simku s rovnakým číslom, ako keby si stratila mobil, to je to isté, nejaké 3 eurá možno budú chcieť za "výmenu sim"
@midnight chceš ma nasrat? normálne som im povedala, že som niekam zapatrošila simkartu, kedže si prehadzujem slovensku a česku, to nie je mozne, aby to ta pica v O2 nepochopila, čo som od nej chcela, prsote nova SIMkarta s tym istzm cislom @nek to mi ta krava v O2 nepovedala :/ esteze je birdz @tomas no sak pojdem, stratenu ju mam asi mesiac, takže este pohodka si myslim...
@alysia inak, vo všeobecnosti, odporúčam skôr volať na helpdesk/infolinku, tí na predajniach sú (čo sa týka operátorov) divní, často hovoria blbosti, alebo si priamo vymýšľajú keď nevedia odpovedať, keď som robil v orangei na infolinke, tak sme niekedy úplne nechápali čo za hovadiny na predajniach zákazníkom nakecali. telefonickí operátori sú zaprvé lepšie školení a zadruhé majú poruke celú firemnú databázu so všetkými týmito pravidlami a postupmi a poplatkami, ku ktorej na predajniach nie je vôbec prístup.
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
26 komentov
(ved ako aj s bankomatovou kartou, nie? ale mozno si to mylim, bolo to mrte davno)
@nenay ja tiez, ale fakt som z toho jelen
Pozor však, ak tvoje číslo už prepadlo (rok sa nedobil kredit/nazaplatila faktúra) tvoje číslo už definitívne zaniklo.
@wolskeoko na moje meno je skoro určite ( 100% nie je nič )
nezmysel, v O2 sa VŠETKY simkarty dávajú na meno, asi si im to len zle vysvetlila, detaily si nechaj pre seba, len im povedz že strata karty, nech ju bloknú a spravia ti novú s tým istým číslom, musí to ísť, budú na to potrebovať nejaké tvoje údaje čo si im dávala keď si tú kartu brala, možno aj PUK kód (ten by mal byť niekde na tom letáčiku čo si dostala spolu s tou kartou).
ale určite to ide, len ťa asi nepochopili.
@h8u to som im mala pvoedat po japonsky? zase vyznievam ako piča vsetci mi tu piseste, ze by to malo ist a ja proste tam pridem, chcem novu SIM s tym istym cislom a nie to nejde...hm zajimave... idem sa zakopat :/
Teda, aby som im nekrivdila, raz som mala tú česť na pobočke v Petržalke stretnúť normálnu rozumnú pracovníčku.
som O2, platila som 8eur
nedajú ti tú istú simku, dajú ti novú simku s rovnakým číslom, ako keby si stratila mobil, to je to isté, nejaké 3 eurá možno budú chcieť za "výmenu sim"
@nek to mi ta krava v O2 nepovedala :/ esteze je birdz
@tomas no sak pojdem, stratenu ju mam asi mesiac, takže este pohodka si myslim...