Na výške ako prvák študujem odbor ktorý ma zďaleka nebaví a myslím že nepoznám človeka ktorý by do toho bol vyslovene zažraný. Ide o prekladateľstvo tlmočníctvo. Už dlhšie rozmýšľam že zmením školu... Samotné rozhodovanie kam podať prihášku do ... Koment
... prvého ročníka VŠ bolo dosť naročné pretože ako jediné ma baví hudba. Viem čo nemusim...matika fyzika bio a vlastne všetko okrem dejepisu a angliny. Ale hudba je naj. 5 rokov som chodil na zušku odbor bicie, 2 roky kapela s pár koncertmi, a cítim že hudba je jediné smerovanie ktoré by mi dávalo zmysel. Ale na hudobnú výšku ma bez konzervatoristickeho vzdelanie nevezmu...teda, neurobim prijimačky a ako ano tak sa na teoriu (hra z listu atd) len ťažko chytim. Keby šlo len o jam talentovky tak je to v suchu do uvahy prichadza len konzervatorium...ale po prvom ročníku výšky? Čo si tom vštkom myslíte? Sorry sa dlhý príspevok
hudba je strasne strasne ale strasne zly napad
to tlmocnictvo (aka kombinacia?) ta tiez nespasi ale je to aspon nieco pouzitelnejsie ako hudba
ono raz sa ti aj peniaze zidu
To vôbec nie je čudné ísť na konzervu v takom veku, poznám aj o dosť starších študentov ( niektorí to vzdali, ale aspoň vyskúšali ) a hlavne by si mal aj nejaké úľavy, čiže vyskúšaj a uvidíš! mne sa zase zdá zlý nápad to tlmočníctvo
Ty si ako môj priateľ... chodˇsi za hudbou skôr, než ti niečo vážne príde do cesty, aby si svojimi prioritami potom nekazil životy ostatných. Čiže ak nemáš nič iné na starosti, jednoznačne rob to, čo ťa baví.
Prekladatelstvo si môžeš spraviť aj potom, aby si mal niečo v zálohe.
@pupinkavec vlastne študujem na UMB vieš ideál by bol, keby som dokončil konzervu a ptm na nejakej učil, počul som o takých prípadoch. Prinajmenšom učiť na zuške, alebo oboje + kapelka
@kaylee mám asi tak podobnú šancu zamestnať sa v odbore ruština anglina, ešte k tomu ma to nebavi, ako sa zamestnať s konzervou v nejakej pedagogickej umeleckej inštitucii, a bavi ma to. tak..