scenáristiku. voľný čas je pre mňa pojmom realtívnym a po skončení školy sa nevidím, pretože v týchto veciach človek nikdy nevie, no štatisticky sme na tom s uplatnením výborne. rozhodne chcem plávať vo vodách literárnych a filmových.
voľného času som mala doteraz dosť. uplatnenie mi asi nehrozí žiadne. ale beriem to pozitívne. presťahujem sa do slovinska, budem prenajímať priváty pri mori a robiť sprievodkyňu v alpách.
Študujem druhý rok Pozemné stavby a architektúru v Bratislave,neverím že to dotiahnem až na inžiniera lebo tu nás vyhadzujú jedna radosť a ja som už na konci so silami,a voľný čas nemám žiaden,možno tak na vianočné sviatky mám viac chvíľ oddychu A ak to náhodou doštudujem tak uplatnenia sa určite nebojím
Ja by som najradsej nestudovala nic, len par jazykov a vypadla z tejto diery chcela by som robit delegatku v nejakej cestovke a po cely rok byt niekde fuč! Neviem preco som zakotvila tam, kde teraz idem studovat...
@zannie ja som chcela ísť na všmu, ale potom som si uvedomila, že vysoko rúbem a nestihla som si tú prihlášku poslať, nejako mi nedošlo, že aj v bb to je.. môžeš mi napísať do TS.ky z čoho pozostávali prijímačky prosím? ...
a teraz nie som nikde, chodila som dva semestre na slovenčinu - nemčinu ale vzdala som to.
Ja idem studovat stavebne inzinierstvo, a tak co som pocul z volnim caqsom je to dost bieda ale tak kdo bude chciet ten si urcite najde volny cas na ukor studia, a ti sikovnejsi si to sikovne sklbia
editorstvo a vydavateľská prax.. prvý ročník, uvidíme, ako mi to pôjde.. a chcela by som sa uchytiť v redakcii, zozačiatku noviny, neskôr vydavateľstvo.. ale to by všetko muselo ísť až príliš ľahko.
a ak by ma to predsa len prestalo baviť, mám maturitu z matiky a fyziky, takže by som sa dala touto cestou. ale to sú naozaj len zadné dvierka..