Zdravím, rád by som sa spýtal nejakého odborníka na PC a nie nejakých trapkov, čo mi sem napíšu nejakú debilinu a budú frajery ako vždy. Tento krát - dostal som predvčerom ntb s Win 8.1, lenže čo je známe myška seká laguje pri hraní a je oneskorená je na
@1x1
problém 1: je problém s ovládačmi myši, nájdi a stiahni od výrobcu resp. najprv skús odignorovať že ti win povie že ovládače nie sú na tvoju verziu systému, ak nepomôže, kašli na aktualizácie a metódou pokus-omyl sťahuj verzie ovládača pre svoju myš v tomto poradí:
8, 7, XP
niektoré z toho by mali zafungovať, ale nie je to isté.
problém 2: prepni hru buď do režimu fullscreen, alebo fullscreen exclusive, ak má, proste asi je zapnutá na fullscreen windowed alebo také dačo.
@kosmiklove napríklad aj kvôli takýmto veciam nemám ešte 8.1, nechce sa mi riskovať že to takto nejak bude blbnúť a nechce sa mi to riešiť, buď si ešte pol roka počkám a až potom dám 8.1, keď nebude problém zohnať drivery/patche na programy, alebo si rovno počkám na win9. aj keď 8.1 som nahodil na druhý stroj, a je mi to sympatické, zdá sa aj výrazne rýchlejší ako 8mička...
@midnight jj je to o nieco sviznejsie....ale inak wtf? s tymto som sa teda este nestretol...na win8/8.1 som hral uz xxx hier...este sa mi nestalo ze by mi pocas hrania lagovala mys alebo sa mi vysuvalo to bocne menu...
jedina hra ktoru som nerozbehal bol fable 3 ktory potreboval nejaky soft ale na to by uz mal byt v tejto dobe patch...
@1x1 nechces napisat pri ktorych hrach konkretne to robi?
@midnight dakujem za dlhú odpoved, večer sa nato pozriem.
moc ti diky
@kosmiklove MoH pacific assault, gta vice city, san andreas , IL-2 Sturmovik 1946 ... inak povedané pri všetkých. 17.3 inch má obrazovka. A skoro každý má ten problém tak akoto že to nemáš?
@1x1 z hentych hier nemam nic takze nemozem porovnat. prevazne kupujem originalky a nikdy mi toto nerobilo a to uz mam win8/8.1 hned od vydania cize uz skoro 2 roky. pisal si ze mas notas. seka ti to aj s touchpadom?