Osobne som síce laik, ale neskutočne ma vytáča, keď sa ani na skype nemôžem pripojiť bez microsoft konta, je to zapratané miliónom zbytočných aplikácií, ktoré sú pre bežného užívateľa nevyužiteľné tak isto ako tá ďalšia obrazovka kde sa spomínané aplikácie pripínajú. Nehovoriac o tom, že odosielať súbory cez bluetooth napr na mobil či tablet bude asi heroický výkon keď sa mi to raz konečne podarí.... Jo a tých 100 procesov bežiacich na pozadí pri prvom zapnutí notebooku ma fakt dojalo...Možno je to nezvyk, možno len ja som sa nevedela s touto novinkou skamarátiť a dáte tu aj nejaké tipy & triky, preto si tu rada vypočujem vaše názory
mne sa dá prihlasiť na skype bez microsoft konta... a mne sa tá osmička pozdáva... jednoduchšie ovládanie aj všetko.. a páči sa mi to menu, šak tam nemusím mať aplikácie čo nevyužívam. Mám tam to, čo potrebujem a vždy v poruke... jedine, čo mi vadilo bolo to, že mi nejde photoshop na ňom...
@klaudiqaaa win 8 ma oproti 7 cca o 10-20 spustenych procesov menej.. Ja som spokojny, najviac ma tesi, ze dali do prdele aero, ktore zbytocne vyzieralo pol giga RAM a mozno aj vdaka tomu, je cely system rychly a responzivny... bluetooth nepouzivam, to je zastarala polofunkcna technologia na prenos suborov absolutne nevhodna... a defaultne appky si vies odinstalovat, resp minimalne schovat z plochy ak ti tak vadia..
@klaudiqaaa ja ale fakt nerozumiem preco pouzivas metro skype? ved sa prepni na pracovnu plochu a vsetko mas potom ako win7 a tam si nainstalujes klasicky skype (microsoft konto potrebujes len prihlasenie do obchodu myslim)...metro sa mi sice paci ale na pc ho nevyuzivam...tak isto prenos suborov cez BT...opät...to skusas cez metro? naco? metro je urcene viacmenej pre tablety a notasy s dotykovym displayom...
tipy a triky? jedine co vypinam je ochrana systemu vo vlastnostiach systemu (to je to vytvaranie zachranneho bodu) + potom windows defender a windows search + vypinam riadenie pouzivatelskych kont...