Študujem aplikovanú informatiku, úspešne som prešiel prvým semestrom s tým, že najhoršie somz získal jedno D inak Céčka a Z, ale nebaví ma to, neznášam to a tak som sa rozhodol, že si zmením odbor, už mám vybratý a poslanú a zaplatenú prihlášku.
mix informatiky a jazykov/cestovneho ruchu?
to mi pride ako kvalitny zlepenec,
smejem sa ...
ja osobne by som isiel pracovat .... pockat .... ja som to aj tak spravil, , ked som odisiel z jednej skoly v zimaku a do nastupu do druhej som pracoval (dokonca fulltime mesiac po nastupe aj)
@matwejo -.- Teraz som na Aplikovanej informe, nový odbor je mix jazykov a cestovného ruchu, konkrétne Ruština so zameraním na firemnú prax, služby a cestovný ruch.
ja mám tiež prihlášku na úplne niečo iné podanú a ostávam tento semester na starej škole, lebo keby ma nevzali tam kde mám tú prihlášku tak by to bolo dosť v riti
@aachab To by bolo v skutku nepríjemné , spolieham sa na to, že informa je odbor, ktorý celkom cvičí analyticke myslenie, matiku a jazyky mám snáď dbré tak som optimista zatial.
mam podobny problem, na letny som uz neostala, lebo to boli subjektivne dovody, bola som 400km od domu, iba by som tam nechavala kopu penazi a nijak by ma to nenaplnalo..teraz som doma, mam brigadu, ucim sa priebezne, robim co ma bavi a na co by som pocas semestra nemala cas nelutujem rozhodnutie, iba ma vytaca ako sa kazdy do mna stara a vypytuje sa preco nie som v skole..ak nie si daleko od domu a drzi ta tam aspon nieco, oplati sa ostat kvoli kreditom, ak sa rozhodnes naopak, nic sa nedeje, urcite bdues vediet prospesne vynalozit s volnym casom
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
10 komentov
A inak, si si istý, že nový odbor ťa bude baviť?
to mi pride ako kvalitny zlepenec,
smejem sa ...