Mám problém či ostať na výške pretože mám pre mňa veľmi tažkú angličtinu študujem na ekonomickej škole. Velmi som sa chcela dostat na tu to školu.Ale už nemám chut sa to všetko učit a ani sa v tom nevidim.Bojim sa že ak odídem nebudem sa vediet zamestnat.
@andrejka567 Určite nie ak je to len kvôli angličtine. Začni sa jej venovať trošku v širšie a hlavne si ju zovšednieť aj keby ti má celý deň nejaká píčovina v anglićtine na pozadí frčať. Naozaj to nevzdávaj a najprv skús čo sa dá pred tým ako sa na niečo vykašleš inak budeš ľutovať...
Škola je síce dôležitá ale ak presne vieš čo chceš robiť a baví ťa to tak máš už z časti vyhraté. Len namiesto študovania podla osnov budeš študovať v praxi.A ver tomu že je riadny rozdiel keď niekto niečo robí len tak že tú prácu proste dostal a keď ho naozaj baví. Veď veľké percento ľudí robí absolútne iné veci ako dlhé roky študovalo....
Na každej škole sa nájdu predmety, ktoré človeka nebavia a musí si nimi jednoducho prejsť. Ak si prváčka a do školy chodíš ani nie dva mesiace, asi by som to na tvojom mieste ešte skúsila (ak teda nemáš vypracovaný nejaký úžasný plán, čo zo sebou ďalej). Tie pocity znechutenia, vyhasnutia môžu byť len krátkodobého charakteru.
Ako chceš. Každopádne, určite si budeš vedieť nájsť zamestnanie. Možno budeš mať aj vyššiu mzdu, ako keby si robila niekde vo firme po výške, respektíve, možno by si sa neuplatnila tam, kde si vyštudovala, pretože ľudí je veľa a ekonomiku študuje dosť veľa ľudí. Každopádne, rob ako chceš. Ak ťa to nebaví, tak odíď z tade, je to len zbytočná strata času.
"Bojim sa že ak odídem nebudem sa vediet zamestnat."
No tak sa nezamestnas svet sa nezruti. Ja som nezamestnany uz skoro rok a pol a som tu, zivy a zdravy. Nechapem toto otrocke myslenie. Zivit sa da tolkymi sposobmi...