Aká móda v oblečení a doplnkoch vládne u rôznych osôb?
Ahojte, zaujímalo by ma ako je v tejto dobe rozvinutá móda, trendy, lifestyle, môžte mi popísať celkovo vaše "ja", ako sa s dobou pretváralo ako vyzeráte? Ako pôsobíte teraz? Aký typ vás čaká v budúcnosti? Čo by ste radi dali na seba a čo ani za svet? Vez
a čo ja viem, čo je moje ja?
bolo mi povedané, že chodím v tmavom a pomerne formálne
neviem, ako do toho zapadá trebárs moje oranžové sako, ale inak povedzme, že asi tak nejak
a hej, strašne rada vezmem nejakú fiktívnu postavu a z obsahu skrine zostrojím kombináciu inšpirovanú tou postavou (alebo nejakou podivnou témou v mojej hlave a tak, proste sa bavím na tom bez toho, aby si niekto všimol
Asi pred rokom mi bolo povedané, že sa obliekam nevhodne, totiž to som bola chudobná študentka a nosila som potrhané silonky a všetci sa ma pýtali, či to naschvál. V skutočnosti to naschvál fakt nebolo, len som nemala na nové, keďže nohavice nenosievam často, skoro vôbec, tak som musela chodiť v dotrhaných. Ale tento rok som biznis women, tak už dotrhané nenosím. Môj štýl obliekania bol istú pubertálnu dobu miestami nepochopený a divoký, keďže som sa nechala totálne strhnúť nejakou tou etno/hippie/handmade módou, nosila som vo vlasoch ceruzky, všelijaké plstené hovadiny, ruky som mala po lakte onáramkované, väčšinou vlastná výroba, všelijaké gombíky, prívesky, náhrdelníky, brošne, desať vyťahaných svetrov, čipkované silonky, rôzne náušnice, každá podkolienka iná a podobne. Nemožno nespomenúť, že som mala dredy, čo tiež výrazne odzrkadľovalo lajfstajl.