Tak aj v škole, Angličtinu študujem aj teraz na VŠ, veľa mi dalo to, že som sa tomu venovala aj mimo školy - čítaním kníh v AJ, pozeraním filmov a seriálov. Neverím na žiadne špeciálne metódy To je moje tajomstvo!
angličtinu som sa naučila vďaka textom piesní Najviac som sa naučila v škole a taktiež doma, lebo, denne píšem denník po anglicky a píšem rôzne fan fiction a na FB si dopisujem s cudzincami z rôznych kútov sveta, čo znamená, že angličtinou kecám, resp. píšem od rána do rána .... a kecala som osobne s jednou Nemkou po anglicky a potom ešte s jedným novinárom v Maďarsku On kecal po nemecky a ja som mu odpovedala anglicky a aj nemecky
a hej este pred tym gymplom som si prekladala texty tiez so slovnikom rucne vsetko co som nevedela s normalnym papierovym slovnikom vtedy youtube tusim este ani nebol tak to bol dlho taky jediny kontakt s anglinou
@lenuli@luxie akými knihami,filmami a článkami začať aby som nemusela väčšinu fráz a slov prekladať slovníkmi? Je lepšie začať napr. rozprávkami pre deti?
@rheia myslíš si s odstupom času,že to boli dobre zúžitkované peniaze za jazykovku? Bolo to z vlastnej iniciatívy alebo ako "doučovanie" popri škole?
je blbosť učiť sa povedzme najskôr slovnú zásobu typu dnes sa naučím "lekciu" kuchyňa, spotrebiče a práce v kuchyni, zajtra letisko a pod.?
s anglicanmi som sa dohovorila ale tak to bola bezna slovna zasoba nijake odborne temy alebo co
v pisani som si nie som velmi ista, hlavne v casoch a tak, inac taky priemer
a vacsinu viem zo serialov
@nymerio324 ja som na tom podobne a dnes som zistila, že už neviem ani bežné frázy, vypadávajú mi slovíčka a hlavne sa bojím... dokonca aj v písanej forme... hľadám metódy kde začať a ako sa zdokonaliť keď nemám zahraničného kamaráta...