A tak dajte aj svoje postoje. Budem rada. Lebo dnes ma naštvala spolubývajúca,keď prišla a opýtala sa: Ty sa učíš, a na čo? Kedy máš skúšku...A ja na to: Od minulého pondelka každý deň, plus opravné...A ostala vyvalená, že čo som akože za dementa, keď rátam opraváky...To je fakt taká hanba??? Študujem cudzí jazyk, a je to fakt náročné. A neznášam, keď sa so mnou porovnáva slečna, kt. študuje sociálnu prácu....Takže ja sa prikláňam k možnosti A A dakujem za odpovede.
Noo tak niečo medzi druhou a tretou odpoveďou Skúškové zvládam v pohode, nedá sa povedať že by sa nedarilo, samé Ačka, až na jedno, klop klop Na opravnej skúške som bola len raz v živoe, aj to nie že by som neurobila, ale dala som Ečko - nemčina, ble No jo, po peniazoch idem, ako tradične, ide mi o štipko
ja sa tu drvim nejake vzorce, a ine hovadiny ktorym skoro vôbec nechapem...a je mi jedno aj ked pôjdem na druhy opravak...a je mi aj jedno ked mam same E-cka....a presne si to vystihla...tiez neznasam take: ty mas problemi so skuskami?...a povie mi to niekto kto studuje ucitelku v skôlke a jeho skuska je preplavat sirku bazenu alebo doniest herbár
Nooo teraz mam prve skuskove a zatial je moja bilancia jedna skuska robena/ jedna nespravena....absolutne mi je jedno ze ako prejdem na ake znamky....stacia mi uuplne ecka...ale myslim ze to vacsine ktory studuju matiku
uz aby bol koniec skuskoveho. nie, ze by som bola v depkach, ale viem si predstavit aj nieco ine, ako sediet nad knihami cely den. a jasne, nezalezi na znamkach, len nech spravim. zatial sa darí, klop klop klop klop klop klop..