Áno,nadpis,ako keby som mala 12 rokov a pokukovala po nedosiahnuteľných chlapcoch.Realita je bohužial troška iná.Mám 17,som študentka gymnázia a som zamilovaná do svojho spolužiaka...Som druháčka takže ho poznám cca rok a pol.Prvý štvť rok som pomaly ani
@marry987 Vidím ten istý príbeh úplne skoro v mojom prípade venuj sa mu rozprávaj sa ak bude po čase komunikovať s tebou na plno o hocičom bude uvoľnený tak bude fajn zavolaj ho niekde časom povec mu ale až časom že sa nemusí tak báť a pod a buď to časom príde alebo nie a ak si ešte aj pekná no problemos ako sa hodnotíš vzhladovo ?
Drahá Marry, choď za svojim snom, ak je on tvoj sen, tak ti už nič nebráni. Kľudne sa s ním spoznaj bližšie a uvidíš, že chalan ľúbiť dievča vie, aj keď je IT. Ale aj tu platí: dôveruj, ale preveruj. Veľa šťastia.
Vzhľadovo?No,nie som žiadna modelka,ale myslím,že sú aj horśie prípady ako som ja Kučeravé čierne vlasy pod lopatky,modré oči,165 cm myslím,že v pohode...a dakujem,že si mi napísal,že si v podobnom stave,pretože ja som si už pripadala ako psychopat...
hej...tak budem pokračovať vo svojom pláne pomaly dalej zájdeš Len okrem jendého komentu že mám dať na svoje pocity,som nezistila ako mám zistiť či sa mu páčim...svojimi vnútornými pocitmi si nechcem namýšlať aby sa to potom neskončilo fiaskom
@marry987 či sa mu páčiš vieš ako zistíš či sa mu páčiš časom keď sa viac oťuká či sa ti bude venovať viac jak ostatným venovať mu pozornosť a ak máš nejakú kamarátku tak sa jej spýtaj či sa na teba díva a tak alebo sleduj pohľady sama