Aký môže byť problém? stretli ste sa už niekto s niečím podobným?
Potreboval by som poradiť. Som 17 ročný chalan, chodím na gymnázium a som celkom dobrý študent. Učím sa na jednotky/dvojky a v škole nevyrušujem. Aj v normálnom živote som skôr tichý a len občas ma niečo naštve. Som športovec a tréningy mávam veľakrát aj
čo sa týka tvojich možností...skús ju rešpektovať maximálne ako vieš, a nájsť nejaký, čo ja viem, tajný spôsob alebo niečo, nejaké krytie...lebo ono to tak bude pravdepodobne pokračovať celkom dlho...
stretli sme sa spolu už dávnejšie, aj s jej ocom....už mi dovolila ísť ku nej domov raz, ale teraz sa znovu zasekla smerom ku mne....zakazuje jej chodiť ku mne domov...ona si to určite nevymýšľa, to sa neboj keby sa chcela rozísť, tak sa hneď rozíde, ja ju dobre poznám a ja ju maximálne rešpektujem, keď jej mama niečo povie, tak hneď ustúpim a snažím sa jej to uľahčiť ako najlepšie viem...upokojujem ju a rozveseľujem...keď sme dohodnutý, že ideme von a zakáže jej ísť von, tak to v pohode zoberiem a nesťažujem jej to ešte, práve naopak sa jej to snažím uľahčiť a rozveseliť ju.....nadovšetko sa milujeme a neukončíme to kvôli jej mame.....takže žiaden rozchod nebude
matky everywhere.. mne bolo povedane ze ho musia najprv spoznat, ako myslim casom, nie ze pridem domov "aha to je on tak uz ideme cau".. neviem ako to mate vy, ako to ma ona doma.. mm kazdopadne drzim palce nech ti to dobre dopadne
@paulomimoi ďakujem/e pri tom na začiatku to vyzeralo dobre, zaujímala sa o mňa, frajerka rodičom o mne rozprávala....oni sa tiež pýtali na mňa, páčilo sa im, že som športovec a že sa dobre učím....bol som ocenení za najlepšieho žiaka školy a medzi najlepšími športovcami mesta neviem čo sa teraz sekla jej mama a vadím jej...pri tom sa priateľke aj snažím pomôcť s učením, vždy keď niečo potrebuje, tak jej pomôžem, napíšem anglický sloh, slovenský sloh....všetko možné....povedal som jej, že keď bude potrebovať, tak že ju doučím, takže v učení jej nebránim