Čaute hľadám dobrý smart fon s
4gb uložným priestorom
Aby nesekal, lebo rada surfujem na nete
Dobre vybavený fotoaparát, a aby mal aj predný fotoaparat
Android 4.4 a vyššie
A aby bol biely
Dá sa niečo také nájsť?
@erjedna alacatel ? ... sa ani nečudujem, že už nikdy viac ... kupujete činske šmejdy a potom sa divíte
... čo sa týka mobilu do 100€ tak android určite NIE ... bud to bude zasekané alebo nenormalny brak ... takže jedine WP a to Lumiu ... a to konkrétne Lumiu 535 alebo počkať na 532 ako spomínal @kosmiklove ... každopádne obe sa dajú kúpiť do 110€
@erjedna ... nie som odborník, niečo málo viem, pár rokov som sa tomu venoval ... to je proste pravda ... ako čo očakávaš od mobilu, ktorý je oproti konkurencii o niekolko desiatok € lacnejší ? ... niekde sa to prejaviť musí
@20 to je pravda ale lumiu som mala v rukách v obchode a nepačilo sa mi ovládanie a všeobecne nie....
Radšej počkám a kúpim si drahší ale dúfam že lepší....
@simka1311 Ja neviem, či to androidy nedostávajú apdejty kvôli výrobcom, HW, alebo čo proste. Ale keď už sú aj novšie a dokonca aj 5 - Lollipop a ľudia stále fičia na starých verziách tak neviem ty to aktualizuješ?
@kikush303 do 110€ je to dosť odvážne, aj tak ti po čase začne každý telefón blbnúť ale keď chceš nejaký dostupnejší tak možno ten Asus Ale na Alze za 154 Zenfone 5, čo je teda trošku lepší telefón podľa mňa
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
34 komentov
Vyberaj fón s aspoň 1, ideálne 1,5 GB RAM
mam jeden za 80€ , nie je biely a ma len android 4.1 , ale usetris 30€
a net zvlada v pohode
... čo sa týka mobilu do 100€ tak android určite NIE ... bud to bude zasekané alebo nenormalny brak ... takže jedine WP a to Lumiu ... a to konkrétne Lumiu 535 alebo počkať na 532 ako spomínal @kosmiklove ... každopádne obe sa dajú kúpiť do 110€
Radšej počkám a kúpim si drahší ale dúfam že lepší....
1GB RAM