Ahojte, mám problém. Na aliexprese som si objednával tovar v hodnote 20 € šetko som potvrdil a objednal. Potom som si všimol že je niekde taký istý, dokonca lepší za lepšiu cenu tak som túto objednávku zrušil a objednal dalšiu. No a ako inak ...........
Peniaze mi nevrátili. Ćítal som že by mi ich mali vrátiť do 15 dní no od mojej zrušenej objednávky prešlo už 21 dní a nič. Nechápem. Volal som aj do banky a oni mi povedali že si mám pozrieť "detail účtu" a "rezervácie". Presne mi tam ukazovalo 20€ tak som dúfal že to príde. No po čase mi tie rezervácie zmyzli a na Aliexpresse mi online servis písal že peniaze boli odoslané že problém je v banke či čo . Neviete o čo ide ? Prečo ma tak vyrobili ? Ako keby som zaplatil za zrušenú objednávku čiže ani nepríde. Ako sa to dá riešiť, možno sa spravila dáka chyba a akurát na mne ako vždy...
a preto zásadne neobjednávam z takýchto stránok za viac ako 10 €. Väčšinou veci v hodnote napr. 30 € nájdem za cca 5€.
Ale ku téme skús si tam priamo zavolať, nekomunikuj cez e-maily. V tých ťa väčšinou odbijú hocijakou odpoveďou, len aby sa ťa zbavili. No keď budeš komunikovať cez mobil, pracovníčka čo tam bude sa ti na to bude musieť pozrieť a dať ti adekvátnu odpoveď. A nenechaj sa odbiť tým, že chyba je v banke. Samozrejme len vtedy, ak si si istý, že chyba v banke nieje
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
4 komenty
Ale ku téme skús si tam priamo zavolať, nekomunikuj cez e-maily. V tých ťa väčšinou odbijú hocijakou odpoveďou, len aby sa ťa zbavili. No keď budeš komunikovať cez mobil, pracovníčka čo tam bude sa ti na to bude musieť pozrieť a dať ti adekvátnu odpoveď. A nenechaj sa odbiť tým, že chyba je v banke. Samozrejme len vtedy, ak si si istý, že chyba v banke nieje