Anglický jazyk a kultúra - španielsky jazyk a kultúra
Dala som si prihlášku na tento odbor na Univerzitu Komenského v BA...chcela by som vedieť, či niekto študuje tento odbor a robil prijímačky napr. minulý rok, a či by bol niekto ochotný mi poslať testy z prijímačiek
ja to študujem, som druháčka a nikomu by som neradila si sem dávať prihlášku! a normálne ľutujem, že keď som sa rozhodovala o vš ja, tak sa nenašiel nikto, kto by mi povedal pravdu, aké je to tam na hovno a akí psychopati tam učia! bola som milimetrík od toho, aby som odišla, ale keďže už nechcem platiť rok štúdia na vš, tak skúsim dokončiť bakalára a potom rýchlo preč sorry... choď radšej do BB, ale na tvojom mieste by som si aj ten odbor rozmyslela, pretože ceny prekladov idú neskutočne dole a nájde sa strašne veľa ľudí, ktorí prekladajú takmer zadarmo, síce sú tie preklady na prd, ale niektorým to stačí. takže toľko
no dala som si prihlášku do BA aj do BB, kedže bývam v BB chcem ísť do BA...nechcem sa riadiť tým čo tu niekto napíše, lebo neskúsiš - nezažiješ a do BB mi jedna moja známa testy poslala, tak neviem...
vzorove testy sa daju najst na ich internetovej stranke, nikto ti neposle stare tesy lebo sa to nesmelo fotit (resp. na prijimackach sa nesmel telefon vytiahnut) a navyse sa pred prijimackami konaju pripravne kurzy (teda aspon katedra anglistiky robi, a katedra germanistiky organizuje pisanie testu nanecisto, takze tipujem ze aj zo spanielciny bude nieco podobne) takze ked chces vediet ako to vyzera na prijimackach, chod na tie kurzy-aj ked ten z anglictiny je zbytocne predrazeny a podla mna sa ani moc neoplati
no, ja študujem angličtinu a chorváčtinu a tiež by som sem už nezavítala(hlavne na angličtinu) a dosť to ľutujem, keďže jeden rok na fifke vyjde na 1400eur...pre niekoho nie veľa, pre mňa dosť a možno pomimo angličtiny by to mohlo byť celkom prijateľné štúdium...
Ahojte
Vrelo odporúčam jazykové pobyty cez English Steps Leeds. » www.englishsteps.co.uk