lebo je rozdiel porovnávať britskú, kanadskú a americkú angličtinu
iné vplyv amerických filmov na európsku popkultúru
iné skúmať ich (ne)fungovanie zdravotníctva
a na úplne iný odbor by si skúmala rastliny v rôznych podnebných pásmach USA
@pubertslatinocelny máličko som pomáhala s verbovaním ľudí, tak by sa patrilo
ale nevravím naisto, lebo sa môže stať, že budem vtedy strašne chorá alebo sa vyskytne niečo iné, kvôli čomu sa mi nečakane nebude dať
Tak študujem americkú a ruskú kultúru a jazyk a chcela by som sa zamerať na niečo konkrétnejšie, tému ktorú som si zvolila na začiatku bola Americký sen myslela som tým (pristahovelctvo, slobodu,socialne nerovnosti,ekonomiku a politiku spomenúť tiež ale nie dopodrobna) a školiteľ chcel aby som písala hlavne o politike ináč mi to bude vyčítať, no a bod mrazu je v tom že mňa politiká nebaví a nie to ešte americká, @Mielikki@Trevor1994
tak potom si vyber nejakú jazykovednú tému
bude to peklo, ale zas si viem predstaviť, že to môže byť aj zábavné, si viem predstaviť niečo ohľadom súčasného slangu a to, ako je ovplyvňovaný online prostredím, napríklad
@Mielikki celkom zaujímavý nápad porozmýšľam o tom. skúsim si niečo pohľadať z USA a mu poslať a keď bude zas hundrať tak to nechám tak, lebo podla neho všetko je prepojené s politikou
Ja by som si vybrala to, ako spoločnosť vníma vesmír a vesmírne aktivity USA v súčastnosti a ako to bolo počas vesmírnych pretekov. Ale ja som ja a neviem čo baví teba
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
20 komentov
lebo je rozdiel porovnávať britskú, kanadskú a americkú angličtinu
iné vplyv amerických filmov na európsku popkultúru
iné skúmať ich (ne)fungovanie zdravotníctva
a na úplne iný odbor by si skúmala rastliny v rôznych podnebných pásmach USA
Btw, ideš na Birdz pubquiz?