Som student a pred 3 dnami som odovzdal Bc. prácu. Dnes mi vyšiel protoko l originality 16 % a ked som videl kde bola zhoda tak ma ide poraziť ze je to poznamka pod čiarou teda citacie a pouzita literatura. Asi zle citovanie .Ake mate skusenosti vy?
@chosedelarosa no hej ale nieje problem citacia ako taka to by som mal zhodu práce nejakych maximalne 5 % ale pod čiarou mam uvedene zdroje citácii a parafráz a toto mi označilo za zhodu vo väčšine pripadou ja neviem či sa mam smiať ...v samotnom texte mam minimalnu zhodu ale pobavilo ma to no .. viem že skolitel ak na to pozrie z toho nebude robit vedu a ani z toho nebude problem len ma to mrzi že mohlo byt ovelea menšie číslo asi som zle nejak tie zdroje uvadzal alebo nechápem
mna by zaujimalo koľko ti vyhodí plag.sk aby som vedel či je to aspoň trocha dôveryhodné.. dostaneš tam 1€ kredit , upni to tam a nedávaj si urýchlenie kontrolovanie ale potom detailed view, a ak by si mi mohol napísať koľko ti to vyhodilo bol by som ti vďačný
tak sooryy pomohol by som , ale nebudem niekde posielat pracu kde mi ju moze hocikto cez takuto stranku ukradnut na nejake svoje medium pamätove a neskorpouzit
@lenuli neviem netušim niektoré mam dobre a niektoré mi vyhodilo ze mam zhodu.. ale to niesu len citacie ale aj parafrazy.. samotny text ktorý je v práci nieje zhodny len dole poznamka pod čiarou je červeným vyznačena ako zhoda takze sa natom smejem trocha ..a teda najpravdepodobnejšie je to ze niekde som asi nejaku formalnu chybu musel urobit a ten ich super system mi vyhodiil zhodu ...lebo dakujem pekne za zhodu pri mene autora knihy a počte stran... ale v tom protokole píše že chyba sa mohla stať aj v tom ze pri prevadzani dokumentu na PDF subor mohlo dôjst nejakej chyb a aj to moze byt dôvod zvyšenej zhody... ved inak by som mal nejakych 6 % max. takže toto by nemalo byt problem lebo zhoda je fakt v tych formalnych veciach nepochopitelne a obhajit to nebude asi problem ved som aj v norme ešte aj 30 % je OK