Ahojte, obraciam sa na vás s otázkou, či si radšej vybrať bilinguálne, alebo klasické gymnázium? Neskôr by som chcela ísť na pedagogickú a neviem, ktoré gymnázium by bolo prospešnejšie, alebo z ktorého by som mala väčšiu šancu, aby ma zobrali. Za odpovede
No ak chces studovať neskor anglicky jazyk tak asi bilingvalne ale klasicke je lahsie... A na pedagogickej si nezakladaju natom ci si z bilingvalneho alebo klasickeho gympla ... Podla mna chod na klasicky ... Budes to mat jednoduchsie
mas 13 a mozno sa toho vela zmeni kym pojdes na vysku a ja ti radim vyber si bilingualne gymnazium ved jazyk je v tejto dobe asi najdolezitejsi a to ti bude na bilingualnom gymnaziu poskytnute, kdezto na normalnom gymnaziu ti budu do hlavy tlacit zbytocne veeeeeeeeeela matiky a fyziky
Som na bilingválnom a študujem francúzštinu a prírodné vedy... ak si myslíš, že zvládneš aj tlak takejto školy tak ti to len prospeje, nech už si potom vyberieš vysokú akú len chceš.
Ja tiež chodím na bilingválne a keď píšeš, že ťa anglina veľmi neláka, tak potom neviem, či sa ti to oplatí. V tvojom prípade by bolo asi najlepšie ísť na pedagogickú strednú, prípadne na obyčajné gymnázium. Ale bilingválne je rozhodne dobrá voľba a v živote ti len pomôže, ak budeš anglinu dobre vedieť.
@iamdiamond na bilingválnom je fyzika a matika tá istá ako na normálnom, uplne to isté učivo, tie isté knihy, dokonca na bilingválnom máme niektoré predmety, napr. biológiu ešte ťažšiu!
@dadka2309 voliteľné hodiny sú len na súkromných. keď ani nevieš napísať slovo "bilingválne" jeb na celý gympel, a ak ťa neláka angličtina tak nie je o čom