Čaute,keby si máte vybrať medzi hore uvedenými,ktorý by to bol a prečo? Bola by som rada keby mi aj nejaká dobrá duša napíše konkrétnu zrkadlovku,akú by si si kúpil Hádam mi niekto pomôže, lebo som do techniky ako koza do motora. Thanx
Komenty na do mnou majú pravdu.. Ja osobne mam Canon a som nadmieru spokojná.. Obe značky vyrábajú dobré fotoaparáty Je to skôr o tom, aký objektív si k tomu dokúpiš.. čo vlastne chceš fotiť a či len tak pre seba, rodinné akcie a tak, alebo tým si chceš zarábať.. Či si amatér alebo niečo viac
@frez Myslím si, že fotiť vie pekne aj človek, ktorý je do techniky ako... Keď má cit pre fotografiu, tak už tie hlavne funkcie fotoaparátu sa naučí raz-dva .. A keď má návod tak ani nevravím.. nastaviť ISO, clonu, samospúšť a bla bla.. hadam zvládne každý koho baví fotiť .. nehehe
Raz dva sa to nenaucis ,ale to je na tom to pekne ze clovek postupuje a lepsi sa , teda ked hovoris ze ta to bavi tak do toho chod..Ja som si tiez kupil hned zrkadlovku a nemal som sajnu co chcem ale vedel som ze ma to bbude bavit proste to clovek citi a uz fotim par rokov a bavi ma to stale viac..
Nemám ani jeden, ale Canon má lacnejšie príslušenstvo a je viac user-friendly.
Nikon je síce viac cool, ale pre začiatočníka pomer cena výkon určite radšej Canon. A nemusí byť nový, ale trebárs nejaký použitý 400D, či 450D by mohol byť okolo 300€ aj s dvoma objektívmi a nejakým pekným príslušenstvom.
fotenie ma baví tým štýlom - čo mám - s tým narábam. Ale úloha,že si mám sama vybrať fotoaparát je pre mňa náročná,preto sa pýtam na radu. Iné je vyznať sa do techniky a iné je vyznať sa do fotenia,nápady a pod.
tak obe znacky su proste spicka... ja viem iba tak, ze do Canonu sa daju dopasovat aj objektivy zo starsich fotakov a do Nikonu nie, su tam vraj ine drazky...